خانهاخبار
گوگل کروم با امکان پشتیبانی از ویجت‌ها برای آی او اس آپدیت شد

گوگل کروم با امکان پشتیبانی از ویجت‌ها برای آی او اس آپدیت شد

نسخه جدید مرورگر گوگل برای پلتفرم آی او اس، به قابلیت ثبت ویجت مجهز شده است.
۱۴۰۰/۲/۲۱

شرکت گوگل برخی مواقع برای ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری برای پلتفرم آی او اس به سرعت برق و باد عمل کرده و بعضی مواقع نیز مانند لاکپشتی خسته، نای ادامه دادن ندارد! حالا که صحبت از پشتیبانی اپلیکیشن‌ها از ویجت‌ها شده است، گوگل تصمیم گرفته تا حداقل سرعت برای پیشرفت را انتخاب کند!

در ماه نوامبر سال گذشته میلادی (2020) گوگل امکان پشتیبانی از ویجت‌ها را به تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های خود که برای آی او اس طراحی شده بودند، اضافه کرد. اما همان زمان مسئولان گوگل اعلام کردند که پشتیبانی از ویجت ها برای نرم افزار تقویم و مرورگر گوگل کروم کمی زمان‌بر بوده و اوایل سال 2021 آماده خواهند شد.

حالا به نظر می‌رسد که روز موعود فرا رسیده است و در نسخه 90 از مرورگر گوگل کروم که برای آی او اس طراحی و توسعه یافته است، شاهد اضافه شدن امکان ایجاد ویجت هستیم.

image

 

این ویجت‌ها شامل سه سایز مختلف می‌شوند. سایز بزرگ این ویجت که در تصویر بالا شاهد هستید، امکان تایپ در بخش سرچ یا باز کردن یک وب سایت، باز کردن حالت incognito mode و قابلیت‌های دیگری را با خود به همراه دارد. حالت متوسط این ویجت تنها حاوی کادر سرچ است و کوچک‌ترین حالت این ویجت، مخصوص تجربه بازی Dino مرورگر گوگل کروم است.

نسخه 90 از مرورگر کروم از ابتدای امروز، در اختیار دارندگان آیفون و آیپدها قرار گرفته است و با مراجعه به اپ استور، می‌توانید آن را بروزرسانی یا از ابتدا روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)