خانهاخبار
روش‌هایی جدید برای اشتراک گذاری موزیک در اسپاتیفای رونمایی شد

روش‌هایی جدید برای اشتراک گذاری موزیک در اسپاتیفای رونمایی شد

مسئولان اسپاتیفای قابلیت‌هایی جدید برای اشتراک گذاری موزیک در این پلتفرم را ارائه کردند.
۱۴۰۰/۲/۲۱

هر آن چه که کاربران برای تجربه بهتر به آن نیاز داشته باشند، یکی از شعارهای معروف اسپاتیفای از زمان تأسیس آن به حساب می‌آید. پس از بازطراحی بخش Library روی نسخه اندروید و آی او اس، حالا شاهد روش‌های جدیدی برای به اشتراک گذاری موزیک روی این پلتفرم هستیم.

این تغییرات به صورت جهانی روی هر دو نسخه اندروید و iOS اعمال شده است، اما برای بهره‌مندی از آن احتمالا باید چند روزی را منتظر بمانید تا روی اکانت شما نیز در دسترس قرار گیرد. در آخرین بروزرسانی اسپاتیفای، شاهد سه روش مختلف برای به اشتراک گذاری موزیک‌ها هستیم.

image

 

روش اول، Podcast Timestamp نام دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا مانند ویدئوهای یوتیوب، اپیزودهای پادکست خود را از همان جایی که مد نظرشان است، با دیگران به اشتراک بگذارند. مراحل انجام این کار بسیار ساده است. کافی است تا به محض پخش پادکست روی دکمه Share ضربه زده، switch to share را انتخاب و سپس شخص یا محل مورد نظر برای اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

image

قابلیت دوم Spotify Canvas نام داشته و به نظر می‌رسد که این ویژگی در اختیار کاربران بیشتری قرار گرفته است. برای افرادی که با این گزینه بیگانه هستند، باید بگوییم که Spotify Canvas باعث می‌شود تا صفحات استاتیک موزیک به ویدئو آرت تبدیل شوند. تا به حال ترک‌ها به وسیله Canvas از طریق استوری‌های اینستاگرام قابلیت اشتراک را دارا بود، اما در آپدیت اخیر این پلتفرم امکان اشتراک گذاری آن در محلی جدید، یعنی اپلیکیشن اسنپ چت هم فراهم شده است.

image

به عنوان آخرین روش، باید به منوی اشتراک گذاری جدید در سیستم عامل اندروید و آی او اس اشاره کرد. به این ترتیب با یک صفحه با لی اوت جذاب و تر و تمیز روبرو خواهیم بود که محتوای مورد نظر را پیش از اشتراک گذاری به شما نمایش می‌دهد و در واقع پیش نمایشی از آن را در این صفحه مشاهده خواهید کرد. البته امکان مشاهده پیش نمایش Canvas قبل از ارسال به اینستاگرام یا اسنپ چت هم وجود دارد.

image

 

همچنین بر اساس اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی نصب شده روی گوشی هوشمند شما، امکانات به اشتراک گذاری مختلفی را نیز مشاهده خواهید کرد که امکان استفاده آسان و راحت از آن‌ها فراهم شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)