خانهاخبار
قابلیت سوپر شارژ 66 واتی آنر پلی 5 تأیید شد

قابلیت سوپر شارژ 66 واتی آنر پلی 5 تأیید شد

با توجه به تیزر جدید آنر، گوشی هوشمند آنر پلی 5 از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد.
۱۴۰۰/۲/۲۱

به گزارش SeekDevice، مسئولان آنر با انتشار یک تصویر رسمی در شبکه اجتماعی چینی Weibo، پشتیبانی آنر پلی 5 از شارژ سریع 66 واتی را مورد تأیید قرار دادند. البته یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی چندی پیش به همراه انتشار تصاویر رندر شده از آنر پلی 5، این موضوع را خاطر نشان کرده بود.

تصویر تیزر تبلیغاتی Honor Play 5 روز گذشته در اکانت رسمی آنر در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شد و به این ترتیب، تاریخ رونمایی رسمی آن (18 می مصادف با بیست و هشتم اردیبهشت ماه) به همراه پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی از این طریق مشخص شد. طبق شایعات و حرف و حدیث‌های مطرح شده، پیش بینی می‌شود که آنر در روز موعود چندین مدل مختلف از خانواده پلی 5 را معرفی نماید.

image

 

در این پوستر اخیر، شاهد اضافه شدن 5G به تصویر مربوطه هستیم که در موارد قبلی، چنین گزینه‌ای اصلا وجود نداشت. حالا به نظر می‌رسد که با اضافه شدن عبارت 5G، ظاهرا باید منتظر دو مدل مختلف LTE و 5G از اعضای خانواده پلی 5 باشیم که احتمالا با مشخصات سخت‌افزاری متفاوتی نیز همراه خواهند بود.

بر اساس شایعات پیشین، آنر پلی 5 از پردازنده دیمنسیتی 800U، نمایشگر 6.53 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، دوربین چهارگانه شامل سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسل الترا واید و دو سنسور 2 مگاپیسکل به عنوان تشخیص عمق و ماکرو و سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر برخوردار خواهد بود. وظیفه تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 3800 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

image

 

هنوز معلوم نیست که مشخصات یاد شده بین اعضای خانواده پلی 5 یکسان خواهد بود، یا تفاوتی میان آن‌ها وجود خواهد داشت. بدین منظور باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روز موعود، یعنی 18 می مصادف با بیست و هشتم اردیبهشت ماه چه اتفاقاتی روی خواهد داد و چه محصولاتی با چه مشخصاتی در انتظار معرفی هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)