خانهاخبار
اولین تصویر از فیلم جدید اسکورسیزی توسط اپل منتشر شد

اولین تصویر از فیلم جدید اسکورسیزی توسط اپل منتشر شد

فیلم جدید اسکورسیزی با نام Killers of the Flower Moon با بازی دیکاپریو و رابرت دنیرو همراه خواهد بود.
۱۴۰۰/۲/۲۱

اگر پیگیر اخبار دنیای فیلم و سریال باشید، مطمئنا می‌دانید که مارتین اسکورسیزی در حال ساخت فیلمی جدید با نام Killers of the Flower Moon است که با بازی لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو همراه خواهد بود.

از آن‌جایی که این فیلم قرار است در سرویس اپل تی‌وی پلاس به نمایش درآید، حالا این شرکت اولین تصویر از آن را منتشر کرده است. به گزارش وب سایت Osage News، اپل روز گذشته اولین تصویر از اثر جدید مارتین اسکورسیزی با نام Killers of the Moon Flower با بازیگری لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو را منتشر کرد. در این تصویر، دیکاپریو به همراه لیلی گلداستون را مشاهده می‌کنیم که مشغول خوردن یک وعده غذایی هستند. این تنها یک تصویر ساده است، اما نمای اولیه‌ای از اثر جدید اسکورسیزی را به نمایش می‌گذارد که همچنان مشغول ساخت و فیلمبرداری است.  

این فیلم، بر اساس رمانی پرفروش با همین نام، اثر دیوید گرن ساخته شده است. گزارش کامل Osage News به شرح زیر است:

دیکاپریو در این فیلم در نقش ارنست برکهارت و لیلی گلداستون هم در نقش مولی برکهارت ایفای نقش می‌کند. مولی شخصی اهل آمریکای شمالی است که عاشق ارنست شده است. این صحنه در گری هورس در ایالت اوکلا و در سال 1919 روی می‌دهد. مولی، شخصیت زن این فیلم از ارنست (با بازی دیکاپریو) برای صرف یک وعده غذایی دعوت می‌کند و همین موضوع، پایه گذار روابط عاشقانه‌ای میان آن‌ها می‌شود.

این فیلم نشان دهنده قتل سریالی اعضای Osage Nation است که مجموعه‌ای از جنایات وحشیانه که به سلطنت ترور معروف شد را به نمایش می‌گذارد.

در نگاه اول به این عکس، مولی را با یک لباس سنتی محلی می‌بینیم که در یک پتو پندلتون خود را پیچیده و یک چوکر سیاه و دو عدد بروچ نقره‌ای را بر تن کرده است. او همچنین موهای بلند سیاه رنگ خود را در پشت بسته است. به این ترتیب جوانی وی به این صورت در حال گذر است.

در این تصویر، مولی با حالتی عاشقانه در حال نگاه کردن به ارنست است و این در حالی است که دیکاپریو، نگاه خود را به سوی دیگری دوخته است و همین موضوع، چگونگی رابطه میان آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

یک کاسه کوفته انگور در یک ظرف قرمز رنگ چینی با نام Spode روی میز دیده می‌شود. کوفته انگور هنوز هم پخته شده و اهالی اوساژ هنوز هم برای مراسم تشریفاتی یا مناسبت‌های خاص از ظروف Spode قرمز و آبی استفاده می‌کنند. این ظروف را می‌توان جزء بهترین وسایلی دانست که زنان جوان و پیر اهل اوساژ از آن استفاده می‌کرده‌اند. با توجه به وعده غذایی، ظروف و نوع پوشش مولی در این صحنه، به نظر می‌رسد که آن‌ها مشغول خوردن یک وعده غذایی با حال و هوایی مهم هستند.

image

 

در سال 1919، اوساژ هنوز به ثروت بزرگی که از حق امتیاز نفت و رونق نفتی که در اطراف آن‌ها اتفاق می‌افتاد،آشنا نبود. طبق کتاب نوشته شده توسط دیوید گرن، مولی تنها 10 سال داشته است که روغن برای اولین بار در ذخیره‌گاه اوساژ یافت شد. ظروف Spode، وسایل چوبی تزئین شده، ظروف نقره و حال و هوای خوب این خانه نشان می دهد که خانواده وی، حق امتیاز روغن را دریافت می‌کنند. به نظر می‌رسد که این نوع ثروت، کاملا مورد پسند آقای برکهارت بوده است که برای کار در میادین نفتی از تگزاس به اوکلاهاما نقل مکان کرده و تقریبا بی‌پول بوده است.

لیلی گلداستون اهل مونتانا، از نژاد بلک فیت و نز پرس است. وی اولین بازی خود را در فیلم Winter in the Blood اثر الکس و اندرو اسمیت انجام داد و به تازگی نیز در برنامه میلیاردرها و آثار کلی ریچرت با عناوین Certain Women و First Cow دیده شده است.

هنوز مشخص نیست که اثر جدید مارتین اسکورسیزی با نام Killers of the Flower Moon چه زمانی در اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که این فیلم با بازی دیکاپریو و دنیرو، چه زمانی در دسترس علاقمندان به حوزه فیلم و سینما قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

LLOP

۱۴۰۰/۲/۲۱
اپل