خانهاخبار
سری گوشی‌های آنر پلی 5 در تاریخ ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) عرضه خواهند شد

سری گوشی‌های آنر پلی 5 در تاریخ ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) عرضه خواهند شد

مدتی است که شایعات زیادی درباره سری گوشی‌های پلی 5 آنر شنیده‌ایم و حالا تایید شده است که این گوشی‌ها در تاریخ ۱۸ مه (۲۸ اردیهشت) عرضه می‌شوند.
۱۴۰۰/۲/۲۰

انتظار می‌رود که شرکت آنر به زودی سری گوشی‌های پلی 5 خود را عرضه کرده و این شرکت به تازگی اعلام کرده که این گوشی‌ها در روز سه‌شنبه، ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) روانه بازار خواهند شد. این گوشی دارای دوربین چهارگانه در پشت خود و نمایشگر اولد با ناچ قطره‌ای خواهد بود. در پوستر منتشر شده توسط شرکت نشانه‌ای از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دیده نمی‌شود.

این عکس توسط حساب کاربری آنر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده و با توجه به اینکه مدتی پیش عکسی از یک گوشی دیگر آنر پلی 5 با چینش متفاوت دوربین‌ها دیده بودیم، موجب برانگیختن تعجب عده زیادی شد. البته احتمالا این عکس‌ها متعلق به دو گوشی متفاوت از یک سری است؛ مثلا یکی آنر پلی 5 و دیگری آنر پلی 5 پرو است.  

image

 

هر دو گوشی دارای دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی بوده و شایعات خبر از حضور نمایشگر اولد ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی+، پردازنده دیمنسیتی 800U و بدنه بسیار نازک با ضخامت ۷.۴۶ میلی متر می‌دهند. وزن این دستگاه تنها ۱۷۹ گرم خواهد بود.

ظرفیت باتری این گوشی ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و هنوز مشخص نیست که آیا آنر از استاندارد سوپر شارژ هواوی استفاده کرده یا قصد تولید تکنولوژی خود را دارد.

درباره گوشی جدید آنر چه نظری دارید؟ آیا به خرید این گوشی به عنوان یک محصول میان رده فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)