خانهاخبار
تبلت لنوو یوگا پد پرو در تاریخ ۲۴ مه (۳ خرداد) عرضه خواهد شد

تبلت لنوو یوگا پد پرو در تاریخ ۲۴ مه (۳ خرداد) عرضه خواهد شد

شرکت لنوو به تازگی در زمینه تبلت فعالیت‌های بسیاری داشته و اعلام کرده که تبلت جدید خود را که یوگا پد پرو نام دارد را نیز در تاریخ ۲۴ مه (۳ خرداد) عرضه خواهد کرد.
۱۴۰۰/۲/۲۰

پس از عرضه تیزری از تبلت یوگا پد پرو 13 در هفته پیشین، شرکت لنوو حالا تاریخ عرضه رسمی این تبلت را اعلام کرده است. این دستگاه در تاریخ ۲۴ مه (۳ خرداد) در کشور چین عرضه می‌شود. آخرین تیزر از این محصول همچنین حضور اسپیکر چهارگانه با پشتیبانی در دالبی اتموس را در پایه این تبلت تایید می‌کند.

image

 

جدیدترین نسخه یوگا پد دارای نمایشگر بزرگ ۱۳ اینچی با رزولوشن 1440p خواهد بود، نرخ به روزرسانی آن ۱۲۰ هرتز بوده و از دالبی ویژن نیز پشتیبانی خواهد کرد. این نمایشگر توانایی تشخیص ۴۰۹۶ سطح متفاوت از فشار را دارد و برای طراحی و یادداشت بسیار مناسب است. با توجه به شایعات، شاهد استفاده از پردازنده اسنپدرگن 870 در این تبلت خواهیم بود.

 

این تبلت دارای پورت HDMI نیز هست و همین به کاربر اجازه می‌دهد تا از آن به عنوان یک نمایشگر پرتابل نیز استفاده کند. پایه قرار گرفته در این محصول دارای یک گیره نیز هست که به شما اجازه می‌دهد تا آن را از سطوح مختلف بیاویزید. این تبلت شامل دو پورت USB-C بوده که یکی از آنها برای شارژ و دیگری برای اتصال لوازم جانبی مصرف خواهند شد. درباره تبلت جدید لنوو چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)