خانهاخبار
گلکسی اس 21 FE احتمالا شهریور ماه معرفی خواهد شد

گلکسی اس 21 FE احتمالا شهریور ماه معرفی خواهد شد

نسخه فن ادیشن گلکسی اس 21 سامسونگ طبق شایعات در کنار گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 رونمایی می‌شود.
۱۴۰۰/۲/۲۰

طبق حرف و حدیث‌هایی که به تازگی منتشر شده، ظاهرا مسئولان سامسونگ قصد دارند تا رویداد آنپکد بعدی را در تاریخ 19 آگوست مصادف با بیست و هشتم مرداد ماه برگزار کرده و در خلال آن از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کنند. اما امروز گزارشی که توسط یک منبع خبری کره‌ای با نام Tonhap منتشر شده، حاکی از آن است که گلکسی اس 21 FE نیز در این رویداد معرفی خواهد شد.

در این گزارش آمده است که سامسونگ در حال حاضر، با اپراتورهای مختلف برای معرفی سه محصول جدید زیر در حال مذاکره است:

  • گلکسی اس 21 FE
  • گلکسی زد فلیپ 3
  • گلکسی زد فولد 3

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا خلأ ایجاد شده در حوزه عدم معرفی گلکسی نوت جدید را به این صورت از بین ببرد. همان طور که یکی از مدیران ارشد سامسونگ به نام Koh Dong-Jin اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد، این برند کره‌ای آنچنان تمایلی به ارائه نسخه جدید گلکسی نوت در سال 2021 را ندارد.

image

 

متأسفانه در گزارش یاد شده، اشاره‌ای به مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس 21 FE نشده است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این محصول با قیمت 700 هزار KRW (معادل 624 دلار) در زادگاهش (کشور کره جنوبی) به فروش خواهد رسید. همچنین برخی شایعات نیز حاکی از آن است که زبان طراحی آن به گلکسی اس 21 شباهت داشته، اما مشخصات سخت‌افزاری آن به صورت کامل مشخص نیست و باید منتظر درز اطلاعات بیشتر در این زمینه بمانیم.

گلکسی زد فولد 3 را می‌توان یک محصول آپگرید شده اساسی نسبت به گلکسی زد فولد 2 دانست که از قلم اس پن (S Pen) پشتیبانی خواهد کرد، به دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر مجهز خواهد بود و طراحی آن نیز نسبت به نسل قبل مقاوم‌تر شده است. به محض درز اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات، مطمئنا شما در جریان قرار خواهیم داد. پس همواره با رسانه خبری جی اس ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

LLOP

۱۴۰۰/۲/۲۱
چقد زود