خانهاخبار
دسته دوال سنس سونی به زودی در دو رنگ جدید عرضه خواهد شد

دسته دوال سنس سونی به زودی در دو رنگ جدید عرضه خواهد شد

با توجه به شایعه‌ای جدید، سونی قصد عرضه کنترلر کنسول PS5 را که دوال سنس نام دارد در رنگ‌های جدیدی داشته و به زودی شاهد معرفی آنها خواهیم بود.
۱۴۰۰/۲/۱۹

شایعه تازه‌ای در دنیای گیمینگ به گوش می‌رسد که خبر از عرضه کنترلر محبوب دوال سنس در دو رنگ جدید می‌دهد. سایت اسپانیایی زبان AreaJugones که مدتی پیش لیست بازی‌های رایگان سرویس پلاس را پیش از اعلام رسمی آن توسط سونی افشا کرده بود، حالا می‌گوید که این شرکت قصد عرضه کنترلر دوال سنس در رنگ‌های قرمز و خاکستری را دارد.

قاعدتا بدون وجود عکس، نمی‌توان فهمید که این رنگ‌ها در چه حالت در این کنترلر به کار خواهند رفت و ظاهر آن چگونه خواهد بود. این شایعه که به گفته این سایت توسط یک منبع داخلی از درون سونی به دست آمده است، اشاره می‌کند که پلی استیشین به زودی دوال سنس را در رنگ‌های قرمز/مشکی و خاکستری/مشکی عرضه خواهد کرد.

image

 

سونی در ماه گذشته آپدیتی را برای کنترلر دوال سنس منتشر کرد که موجب بهبود بازخورد لرزشی در بازی‌های PS5 و همچنین بازی‌های قدیمی PS4 می‌شد. از دیگر تغییرات اعمال شده در این آپدیت می‌شود به امکان انتقال دیتای بازی‌ها به هارد اکسترنال و یا فلش مموری اشاره کرد. متاسفانه این آپدیت فاقد لیست رسمی تغییرات بوده و صاحبان پلی استیشن 5 خود مجبور به یافتن تغییرات اعمال شده توسط آن بودند!

درباره امکان عرضه دوال سنس در رنگ‌های جدید چه فکر می‌کنید؟ آیا این ترکیب رنگ‌ها را می‌پسندید یا در انتظار ترکیب رنگی دیگری بودید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)