خانهاخبار
مشخصات تبلت لنوو تب M10 در اینترنت منتشر شد

مشخصات تبلت لنوو تب M10 در اینترنت منتشر شد

به نظر می‌رسد که لنوو در حال کار روی چند تبلت جدید است و مشخصات یکی از آنها در کنسول گوگل پلی و همچنین بنچمارک Geekbench دیده شده است.
۱۴۰۰/۲/۲۰

به نظر می‌آید که لنوو قصد عرضه چند تبلت جدید را داشته و پس از لو رفتن یوگا پد پرو در چند روز گذشته که دارای پورت HDMI نیز بود؛ حالا شاهد افشای تبلتی با ظاهر سنتی‌تر هستیم. این تبلت که تب M10 5G نام دارد، مدلی مقرون به صرفه است و اندازه نمایشگر آن به ۱۰ اینچ می‌رسد. این تبلت حالا در کنسول گوگل پلی صفحه خود را دارد و شماره مدل آن TB-X607Z است. عکس رندر شده کوچکی نیز که جزئیات چندانی در آن مشخص نیست در کنار این محصول قرار گرفته است.

image

 

در این صفحه به قرار گرفتن چیپست کوالکام SM6350 در این دستگاه اشاره شده که همان پردازنده اسنپدراگون 690 5G است. این پردازنده با لیتوگرافی ۸ نانومتری ساخته شده و از شش هسته کرایو 560 سیلور با سرعت کلاک ۱.۷ گیگاهرتز و ۲ هسته کرایو 560 گلد با قدرت ۲.۰ گیگاهرتز استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی ادرنو 619L و مودم داخلی 5G X51 نیز در این چیپست دیده می‌شوند. این پردازنده به نسبت هیلیو P22 که در مدل‌های قبلی تب M10 دیده می‌شد، بسیار با کیفیت‌تر است. این تبلت به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه شده و نمایشگر آن رزولوشن ۱۲۰۰x۱۹۲۰ دارد.

image

 

شماره مدل TB-X607Z به تازگی در بنچمارک معروف Geekbench نیز دیده شده است. این بنچمارک اطلاعات جدیدی را در اختیارمان قرار نداده و تنها حضور اقلامی مانند پردازنده اسنپدراگون 690 5G، ۶ گیگابایت رم و اندروید 11 را تایید می‌کند.

هنوز اطلاعاتی از قیمت یا تاریخ عرضه لنوو تب M10 5G در دست نداریم ولی با وجود شایعات اخیر درباره تبلت یوگا تب پرو، به احتمال زیاد این شرکت به زودی مراسمی برای معرفی دستگاه‌های جدید خود برگزار خواهد کرد.

image

 

درباره مشخصات این تبلت لنوو چه می‌اندیشید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)