خانهاخبار
آنر به زودی از لپ‌تاپ‌ مجیک بوک X رونمایی می‌کند

آنر به زودی از لپ‌تاپ‌ مجیک بوک X رونمایی می‌کند

شرکت آنر قصد دارد در امروز از نسل جدید لپ‌تاپ‌های خود که مجیک بوک X نام دارند رونمایی کند. در ادامه نگاهی به مشخصات احتمالی این لپ‌تاپ می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۲/۱۷

شرکت آنر قصد دارد تا در مراسمی که امروز یعنی ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد، لپ‌تاپ‌ جدید خود به نام مجیک بوک X را معرفی کند. به نظر می‌آید که این دستگاه ضخامت بسیار کمی داشته و سبک تر از همیشه خواهد بود. این مراسم در ساعت ۱۱ صبح به وقت ایران برگزار می‌شود.

image

 

مجیک بوک X جدید احتمالا نسخه مقرون به صرفه‌تر لپ‌تاپ دیگر این شرکت، یعنی مجیک بوک پرو است. این دستگاه احتمالا با حفظ زبان طراحی مجیک بوک پرو، از سخت افزاری کمی ضعیف‌تر استفاده کرده است. فعلا چیزی درباره مشخصات این لپ‌تاپ نمی‌دانیم اما در عکس مشخص است که این لپ‌تاپ دارای دو پورت USB-A، یک پورت میکرو HDMI، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و پورت USB-C برای شارژ شدن خواهد بود.

نمایشگر این لپ‌تاپ حاشیه‌های بسیار کمی دارد و وب‌کم این لپ‌تاپ نیز مانند بقیه مجیک بوک‌های رده بالا، در بین دکمه‌های F6 و F7 قرار گرفته است. لپ‌تاپ‌های آنر تاچ پدهای بسیار با کیفیتی نیز دارند و احتمالا مجیک بوک X نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

درباره لپ‌تاپ جدید آنر چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)