خانهاخبار
ارزش سهام صرافی کوین بیس به کمترین حد خود رسید

ارزش سهام صرافی کوین بیس به کمترین حد خود رسید

صرافی کوین بیس بزرگترین سرویس‌دهنده خدمات حوزه کریپتوکارنسی در کشور آمریکا محسوب می‌شود که چندی پیش سهام خود را در بورس نزدک عرضه کرده است.
۱۴۰۰/۲/۱۷

سهام صرافی کوین بین گلوبال اخیرا به کمترین حد خود از زمان عرضه رسیده است و به نظر می‌رسد سهامداران نسبت به سرمایه‌گذاری در این سهام نوپا با تردیدهایی روبه رو بوده‌اند.

سهام بزرگترین سرویس‌دهنده و صرافی آمریکا در زمینه حوزه کریپتوکارنسی روز پنجشنبه برای چهارمین روز متوالی نزولی بود و با ۶ درصد کاهش به قیمت ۲۵۶ دلار و ۷۶ سنت رسید.

این اتفاق موجب شد تا قیمت سهام این صرافی تنها مقدار کمی از قیمت ۲۵۰ دلاری مرجع بالاتر باشد. یکی از صندوق‌های قابل معامله نامی بورس اوراق بهادار آمریکا که سهام شرکت‌های تازه عرضه شده را بررسی می‌کند، با وقوع این اتفاق اکنون هشت روز زیان‌ده را تجربه می‌کند که از سال ۲۰۱۵ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

image


در سوی دیگر، کمپانی‌های ویرجین گالکتیک هولدینگ و اوپندور تکنولوژی که از طریق پیش عرضه وارد بازار شده‌اند، نزدیک به ۳.۸ درصد کاهش قیمت را تجربه کردند.

مایکل بایلی مدیر بخش تحقیقات FBB در این باره گفت:

ما در اواخر سال ۲۰۲۰ و اوایل سال ۲۰۲۱ شاهد یک حباب کوچک بوده‌ایم که در حوزه‌های فضایی، کریپتوکارنسی، تکنولوژی پاک و IPO به وجود آمد و بسیاری از این دارایی‌ها وضعیت قابل کنترل مناسبی ندارد.

ریزش سهام صرافی کوین بیس رو می‌توان با رشد ارزهای دوج کوین و بایننس مرتبط دانست. زیرا سرمایه‌گذاران به چنین ارزهای سوداگرانه‌ای هجوم آورده‌اند و در حال حاضر این صرافی دو ارز مذکور را ارائه نمی‌دهد.

بیشترین رشد سهام مربوط به معاملات بیت‌کوین می‌شد اما بزرگترین رمزارز دیجیتال هفته‌هاست که در یک رنج باریک در حال حرکت خنثی است. معملات سهام صرافی کوین بیس از تاریخ ۱۴ آپریل و با قیمت ۳۸۱ دلار آغاز شد و حتی توانست عدد ۴۰۰ دلار را نیز لمس کند. اما اکنون با ۲۲ درصد افت از زمان روز اول عرضه معامله می‌شود.

در تاریخ ۱۳ آپریل نزدک قیمت مرجع هر سهم صرافی کوین بیس را معادل ۲۵۰ دلار لیست کرد، قیمتی که برای انجام معاملات اولیه ضروری است اما به صورت یک شاخص مستقیم بر روی پتانسیل بازار سهام این شرکت تاثیر ندارد.

ادوارد مویا، تحلیلگر  ارشد بازار در اوندا در این باره گفت:

آنچه که واقعا به سهام صرافی کوین بیس ضربه می‌زند، این است که عرضه مستقیم آن برداشته شده و انتظارات از حضور دیگر صرافی‌ها در بازار سهام بالا رفته است. البته باور دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد این موضوع برای کوتاه مدت می‌تواند به نفع کوین بیس باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)