خانهاخبار
یکی از کاربران ایرتگی به باریکی یک کارت ساخته است

یکی از کاربران ایرتگی به باریکی یک کارت ساخته است

یکی از کاربران موفق شده ایرتگ را به اندازه یک کارت جیبی بازسازی کند که به راحتی در کیف پول جا می‌شود
۱۴۰۰/۲/۱۷

اپل در رویداد Spring Loaded علاوه بر آیپد و آیمک جدید، از ایرتگ نیز رونمایی کرد. ایرتگ برای کاربرانی که وسایل خود را زیاد گم می‌کنند کاربردی است و می‌تواند وسیله‌ای مفید برای آن‌ها باشد. اما یک مشکل ایرتگ، فرم و ضخیم بودن آن است که به راحتی در کیف پول جا نمی‌شود. اکنون کاربری توانسته این مشکل را حل کند.

ایرتگ اپل سبک و کوچک است، اما برای کسانی که می‌خواهند آن را در کیف پول خود قرار دهند ضخیم به حساب می‌آید. از آنجا که ایرتگ یک طراحی یکپارچه دارد و حالت یکسانی دارد، فردی به نام اندرو تصمیم گرفته ایرتگ را به شکل یک کارت بانکی در بیاورد که در کمال ناباوری نتیجه آن بسیار خوب بوده است! البته همان‌طور که حدس زده‌اید این کار چندان آسان نیست، اما این کاربر موفق به انجام آن شده است. اندرو با کمک چند ابزار و صبر و حوصله زیاد توانسته موفق به انجام این مهم شود. برای این منظور او ابتدا درب پشتی ایرتگ را باز کرده و سپس باتری و بورد اصلی این ردیاب را جدا کرده است. جدا کردن باتری که کار چندان سختی نیست اما جدا کردن برد کار نسبتا سختی به حساب می‌آید؛ زیرا بورد اصلی ایرتگ به بدنه پلاستیکی آن چسبیده شده است.

image

 

اندرو جداسازی بورد از بدنه را به کمک یک هیتر صنعتی و با اعمال دمای ۶۵ درجه انجام داده است. از این مورد که بگذریم، چالش بعدی قرار دادن باتری ۳.۲ میلی‌متری ایرتگ در یک بدنه‌ به ضخامت یک کارت بوده است. در نهایت او بدنه‌ای پلاستیکی برای پروژه خود ساخته که ضخامت آن به اندازه خود باتری است. سپس با متصل کردن باتری و برد به وسیله سیم و لحیم‌کاری‌های مرتبط، توانسته که یک ایرتگ باریک بسازد. برای مقایسه بد نیست بدانید که خود ایرتگ در بدنه اصلی آن، حدود ۸ میلی‌متر ضخامت دارد اما کاری که اندرو با آن کرده، ضخامتش را به نصف این مقدار رسانده است. نتیجه این کار یک کارت ایرتگ است که می‌تواند به راحتی در کیف پول قرار گیرد و جای چندان زیادی هم نمی‌گیرد.

البته این روند اصلا ساده نیست و ممکن است ایرتگ خاصیت خود را از دست بدهد و موجب آسیب دائمی به ایرتگ شود. اما دیدن این که ایرتگ می‌تواند در یک کارت جا شود هم جالب توجه است. قیمت هر ایرتگ ۲۹ دلار است و بسته ۴ عددی آن ۹۹ دلار تمام می‌شود. این محصول لوازم جانبی همچون نگهدارنده چرمی نیز دارد که جداگانه به فروش می‌رسد. برای دیدن لوازم جانبی ایرتگ می‌توانید به سایت اصلی اپل مراجعه کنید و آن‌ها را بررسی کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)