خانهاخبار
اکتیویژن ساخت عنوان بعدی Call of Duty توسط استودیو Sledgehammer Games را تایید کرد

اکتیویژن ساخت عنوان بعدی Call of Duty توسط استودیو Sledgehammer Games را تایید کرد

پس از شایعات بسیار، شرکت اکتیویژن بالاخره تایید کرد که نسخه بعدی بازی Call of Duty توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته خواهد شد.
۱۴۰۰/۲/۱۵

پس از چند ماه گمانه زنی، شرکت اکتیویژن بالاخره در گزارش مالی خود به ساخت عنوان بعدی سری محبوب Call of Duty توسط استودیو Sledgehammer Games اشاره کرد. این استودیو که در ساخت عنوان امسال یعنی Call of Duty: Black Ops Cold War به استودیو Treyarch کمک کرده بود، آخرین بازی خود را در سال ۲۰۱۷ عرضه کرد که Call of Duty: WWII نام داشت.

مدیر عامل اکتیویژن یعنی Dan Alegre می‌گوید:

ما برای عرضه نسخه امسال سری Call of Duty هیجان بسیاری داریم. این بازی توسط Sledgehammer Games در دست تولید است و تا پاییز سال ۲۰۲۱ به بازار خواهد آمد.

به گفته Alegre، این بازی نیز مانند دو نسخه قبلی یعنی Modern Warfare و Black Ops Cold War برای ادغام با وارزون ساخته شده است. وی به جزئیات بیشتری در این مورد اشاره نکرد اما انتظار می‌رود که روند ادغام این بازی با وارزون، مانند بازی Call of Duty: Black Ops Cold War باشد که در ماه دسامبر انجام شد؛ در حال حاضر، وارزون و Cold War دارای اکوسیستم مشترکی هستند و سیستم بتل پس و رنکینگ در آنها یکپارچه است.

image

 

این نسخه جدید از Call of Duty نیز به احتمال زیاد مانند نسخه‌های قبلی دارای بخش‌های داستانی تک نفره و مبارزه چند نفره است. احتمال قرار گرفتن یک حالت Co-Op مانند زامبی نیز در آن وجود دارد. اکتیویژن به برهه زمانی که این بازی در آن جریان دارد اشاره‌ای نکرده است اما این عنوان فعلا با نام Vanguard شناخته شده و ممکن است شاهد بازگشت به جنگ جهانی دوم در آن باشیم.

بازی‌های Call of Duty ساخته شده توسط این استودیو، معمولا بازخورد مثبت بازی‌های استودیوهای Infinity Ward و Treyarch را ندارند و به همین دلیل اکتیویژن پس از شکست بازی WWII، آنها را از چرخه تولید سه ساله سری Call of Duty کنار گذاشت.

image

 

استودیو Sledgehammer Games هنوز بیانیه رسمی درباره این بازی منتشر نکرده و تنها به توییت کردن یک گیف پیروزمندانه بسنده کرده است!

درباره تولید نسخه بعدی سری بازی Call of Duty توسط استودیو Sledgehammer Games چه می‌اندیشید؟ آیا به استودیو اهمیتی نداده و تنها منتظر نسخه جدید این سری هستید یا بازی‌های ساخته شده توسط دو استودیو دیگر را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)