خانهاخبار
اچ تی سی هفته آینده از ۲ هدست واقعیت مجازی رونمایی خواهد کرد

اچ تی سی هفته آینده از ۲ هدست واقعیت مجازی رونمایی خواهد کرد

هدست‌های واقعیت مجازی Vive شرکت HTC طرفداران بسیاری دارد و این شرکت تایوانی بنا دارد در روزهای ۱۱ و ۱۲ مه (۲۱ و ۲۲ اردیبهشت) از دو هدست جدید در این سری رونمایی کند.
۱۴۰۰/۲/۱۵

شاید HTC دیگر مانند سابق در بخش گوشی‌های هوشمند فعال نباشد، اما این شرکت تایوانی در زمینه هدست‌های واقعیت مجازی همچنان مشتریان بسیاری دارد. HTC قرار است در روز‌های ۱۱ و ۱۲ ماه مه (۲۱ و ۲۲ اردیبهشت) کنفرانس Vivecon را برگزار کرده و در آن دو هدست جدید واقعیت مجازی خود را معرفی کند.

یکی از این هدست‌ها یک دستگاه جدا به نام Vive Focus 3 Business Edition بوده و دیگری که احتمالا Vive Pro 2 نام دارد، یک هدست واقعیت مجازی رده بالا برای کامپیوتر‌های شخصی است.

image

 

عکس‌هایی تبلیغاتی نیز از این هدست‌ها منتشر شده است که میزان استقبال از این رویداد مجازی را افزایش دهند. در یکی از این عکس‌ها شاهد دستگاهی مشکی با دوربین‌های ردگیری رو به بیرون هستیم و HTC در پایین آن نوشته است: «‌آیا برای کار در واقعیت مجازی آماده هستید؟»

هنوز جزئیات چندانی از این دستگاه در دست نداریم اما به نظر می‌آید که تمرکز آن بر روی مسائل اداری است.

image

 

به گفته برخی منابع، هدست Focus 3 Business Edition در بخشی از اسناد این شرکت با قیمت ۱۴۷۴ یورو (حدود ۱۷۷۱ دلار) دیده شده است. هدست Vive Pro 2 نیز ارزان‌تر بوده و با قیمت ۸۴۲ یورو (حدود ۱۰۱۲ دلار) رویت شده است. متاسفانه، اطلاعات بیشتری از این دستگاه‌ها وجود ندارد و احتمالا باید تا زمان برگزاری Vivecon برای آشنایی کامل با این هدست‌ها صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)