خانهاخبار
نخستین اطلاعات از گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی A22 5G منتشر شد

نخستین اطلاعات از گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی A22 5G منتشر شد

گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ که A22 5G نام دارد، به تازگی گواهی TUV را دریافت کرده و احتمالا در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۲/۱۵

مدتی است می‌دانیم که شرکت سامسونگ در حال کار روی یک گوشی مقرون به صرفه 5G به نام گلکسی A22 است. این گوشی که مدتی پیش تصاویری رندر شده از آن منتشر شده بودند، از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 700 استفاده خواهد کرد. حالا این گوشی در دیتابیس TUV نیز دیده شده و به نظر رسد که این گواهی را دریافت کرده است.

image

 

این دستگاه شماره مدل SM-A226B/DS را داشته و به همراه یک شارژر ۱۵ واتی عرضه خواهد شد. متاسفانه، در این گواهی اطلاعات بیشتری ثبت نشده اما با توجه به اطلاعاتی که در گذشته به دست آورده بودیم، گوشی گلکسی A22 5G با ۶ گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دو ماژول کمکی دو مگاپیسکلی عرضه خواهد شد.

image

 

این گوشی از یک ناچ V شکل جهت قرار گیری دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خود استفاده کرده و با اندروید 11 به همراه رابط کاربری One UI 3.1 عرضه خواهد شد. گوشی سامسونگ گلکسی A22 برای عرضه در بازارهایی که هنوز تکنولوژی 5G را ندارند، در مدل 4G/LTE نیز عرضه می‌شود.

image

 

درباره اطلاعات منتشر شده از این گوشی مقرون به صرفه سامسونگ چه نظری دارید؟ آیا در هنگام خرید یک گوشی مقرون به صرفه به برند‌هایی مانند سامسونگ فکر کرده یا امکانات معمولا بیشتر برندهای چینی را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)