خانهاخبار
استیکر کپشن خودکار استوری با یک آپدیت به اینستاگرام اضافه شد

استیکر کپشن خودکار استوری با یک آپدیت به اینستاگرام اضافه شد

آپدیت جدید اینستاگرام میزبان یک استیکر تازه برای استوری‌ها است.
۱۴۰۰/۲/۱۵

کاربران اینستاگرام مسلما از شنیدن خبر جدید در مورد اضافه شدن استیکر کپشن به استوری‌ها خوشحال خواهند شد. پیش‌تر این ویژگی تنها در آی جی تی وی و اپلیکیشن Threads در دسترس بود و حالا چنین قابلیتی به استوری و Reels اضافه شده است و کاربران امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

image

 

به گزارش CNET، استیکر کپشن در استوری حالا در دسترس کاربران هر دو نسخه آی او اس و اندروید اینستاگرام قرار گرفته است. استیکر کپشن، صداهای پخش شده در فایل‌های ویدئویی را به صورت خودکار به حالت متن تبدیل می‌کند. البته در حال حاضر، این ویژگی تنها به زبان انگلیسی و در کشورهای انگلیسی زبان در دسترس قرار گرفته است. اما طبق برنامه ریزی‌ها، این قابلیت به مرور در کشورهای دیگر و با زبان‌های متفاوت در دسترس قرار خواهد گرفت. اما متأسفانه تاریخ دقیقی برای این موضوع از سوی مسئولان اینستاگرام عنوان نشده است.

image

 

متن نمایش داده از طریق استیکر کپشن قابل ویرایش بوده و می‌توانید فونت و رنگ بندی آن را به دلخواه تغییر دهید. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا در صورت مشاهده عدم تطبیق متن با صدا، آن را اصلاح نمایند. متأسفانه سایز و ابعاد کپشن‌ها در حال حاضر قابل تغییر نبوده، اما می‌توانید با انتخاب بکگراند مناسب برای متن، در صورت نیاز آن را خواناتر کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)