خانهاخبار
آیپد مینی جدید اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود

آیپد مینی جدید اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود

با وجود عدم معرفی آيپد مینی جدید در کنار آیپد پرو 2021، شاهد رونمایی از آن تا آخر سال جاری خواهیم بود.
۱۴۰۰/۲/۱۳

اگر خبرها را در یکی دو هفته اخیر دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که شرکت اپل به تازگی از آیپد پرو جدید خود در دو نسخه 11 و 12.9 اینچی رونمایی کرد. با وجود این که اکثر تحلیلگران معتقد بودند که نسخه جدید آیپد مینی هم در این رویداد معرفی می‌شود، اما متأسفانه چنین اتفاقی رخ نداد.

حال طبق اعلام یک افشاگر از یک سو و مینگ چی کو از سوی دیگر، تولید کننده نمایشگر آیفون تاشو که احتمالا دو سال دیگر باید منتظر آن باشیم، مشغول تولید نمایشگر آیپد مینی جدید نیز هست. البته نام این شرکت هنوز به صورت دقیق مشخص نیست، اما تمامی آمار و احتمالات به سمت سامسونگ نشانه رفته است.

مینگ چی کو اوایل امروز به سرمایه گذاران اطلاع داده بود که اپل قصد دارد تا آیفونی با نمایشگر تاشو را در سال 2023 معرفی و روانه بازار کند که تعداد دستگاه‌های تولید شده در آن سال احتمالا به عدد 15 یا 20 میلیون خواهد رسید.

حالا به گزارش 9to5Mac، در این گزارش اشاره‌ای به آیپد مینی جدید نیز دیده می‌شود. جزئیات و مشخصات دستگاه جدید هنوز مشخص نیست. اما اگر اخبار منتشر شده پیشین صحت داشته باشد، نمی‌توان آنچنان که باید و شاید روی این موضوع حسابی باز کرد. برخی شایعات نقل شده حاکی از آن بود که اپل خط تولید آیپد مینی را متوقف کرده و به جای آن، به دنبال عرضه آیفونی با نمایشگر تاشو خواهد بود.

اگر یک تبلت کامپکت با سایزی کوچک در کار باشد، احتمالا تنها با آپگرید شدن مشخصات سخت‌افزاری و بهبود کمی در حوزه نمایشگر روبرو خواهیم بود و نباید انتظار صفحه نمایش مینی ال‌ای‌دی را داشته باشیم.

 

حرف و حدیث‌ها در مورد آيپد مینی مدت هاست که ادامه داشته است و این بار نیز می‌توان آن را تکرار مکررات به حساب آورد. اما با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از حدسیات و پیش بینی‌های مطرح شده، در نهایت رنگ و بوی واقعیت به خود خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)