خانهاخبار
نسخه آزمایشی کلاب هاوس در اختیار توسعه دهندگان اندروید قرار گرفت

نسخه آزمایشی کلاب هاوس در اختیار توسعه دهندگان اندروید قرار گرفت

پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره نسخه آزمایشی کلاب هاوس برای اندروید عرضه شد.
۱۴۰۰/۲/۱۳

اوایل سال جاری میلادی، نسخه iOS نرم‌افزار کلاب هاوس به صورت رسمی معرفی شد و از همان زمان، این اپلیکیشن محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده است. حال به نظر می‌رسد که مسئولان کلاب هاوس بالاخره تصمیم گرفته‌اند تا این اپلیکیشن را برای پلتفرم اندروید نیز عرضه کرده و به تازگی، نسخه آزمایشی آن در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است.

این موضوع ابتدا توسط اعضای انجمن برنامه نویسی XDA Developes کشف شد و پس از آن، مدیران کلاب هاوس طی اطلاعیه‌ای در بلاگ خبری وب سایت مربوطه، این اتفاق را تأیید کردند.

در حالی که هنوز تاریخ عرضه رسمی آن روی پلی استور گوگل مشخص نیست، اما مطمئنا طی هفته‌ای آتی شاهد ارائه نسخه عمومی آن برای کاربران اندروید خواهیم بود. برخی رقبای کلاب هاوس مانند Spaces توییتر یا Voice Chat 2.0 تلگرام هم اینک در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته‌اند. همچنین طی ماه‌های آتی، رقبای جدیدی از سوی Slack، اسپاتیفای و LinkedIn وارد این عرصه می‌شوند.

image

 

فیس بوک که تولید کننده بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی به حساب می‌آید نیز در حال کار روی نسخه اختصاصی خود با نام Live Audio Rooms است. آن‌ها چندی پیش اعلام کردند که این ویژگی تا پایان فصل تابستان، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

همان طور که شاهد هستیم، رقبای اپلیکیشن کلاب هاوس مانند قارچ در حال بیرون آوردن سر از زمین هستند و تا زمان عرضه نسخه رسمی و عمومی آن در پلی استور گوگل، مشخص نیست تعداد آن‌ها به چند عدد برسد. اما مطمئنا به محض ارائه نسخه عمومی این اپلیکیشن، خبر آن را در اسرع وقت در رسانه خبری جی اس ام اعلام خواهیم کرد.

آیا شما هم از جمله کاربران اپلیکیشن کلاب هاوس (نسخه iOS) هستید؟‌ لطفا تجربیات خود در مورد این نرم‌افزار را با ما در میان بگذارید. یا اگر هنوز منتظر ارائه نسخه اندروید این اپلیکیشن هستید، چه زمانی را برای عرضه نسخه عمومی آن تصور می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ramin

۱۴۰۰/۲/۱۳
سلام بی صبرانه منتظریم