خانهاخبار
ایسوس ذن‌فون 8 به همراه گواهی IP68 معرفی می شود

ایسوس ذن‌فون 8 به همراه گواهی IP68 معرفی می شود

محصول جدید ایسوس با نام ذن‌فون 8 طبق گزارش جدید با گواهی IP68 همراه خواهد بود.
۱۴۰۰/۲/۱۳

گوشی هوشمند جدید ایسوس با نام ذن‌فون 8 در تاریخ 12 می مصادف با بیست و دوم اردیبهشت ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. مسئولان ایسوس در تیزر تصویری اعلام تاریخ رونمایی، از واژه‌های Big on Performance و Compact in Size استفاده کرده بودند و به این ترتیب، باید منتظر یک محصول قدرتمند با ابعادی کامپکت باشیم. پیش بینی می‌شود که این محصول در بالای نمایشگر خود، یک حفره دایره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی را به همراه داشته و تراشه اسنپدراگون 888 نیز به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش خواهد کرد.

اکانت اصلی شرکت ایسوس در شبکه اجتماعی توییتر امروز با انتشار تصویر زیر، از مجهز بودن محصولات جدید این کمپانی به گواهی IP68 برای مقابله با آب و گرد و غبار خبر داده است.

image

 

شرکت Asus از سال 2005 در عرصه تکنولوژی‌های مرتبط با گوشی‌های هوشمند وارد شده و از سال 2012 نیز اقدام به طراحی و تولید این محصولات کرده است. بد نیست بدانید هیچ یک از گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت ایسوس تا به حال، گواهی رسمی در حوزه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نداشته‌اند.

اما دریافت گواهی IP68 سوالی را در اذهان کاربران شکل داده است. اگر اعضای خانواده ذن‌فون 8 به این گواهی مجهز خواهند بود، پس ظاهرا مهندسان ایسوس از مکانیسم چرخشی در طراحی و تولید این گوشی‌های هوشمند صرف نظر کرده و دوربین سلفی آن‌ها، درون یک حفره دایره‌ای شکل (پانچ هول) قرار می‌گیرد.

اما اگر ساختار و زبان طراحی محصولات جدید مانند مدل‌های پیشین باشد، آن‌ها چگونه توانسته‌اند تا گوشی‌های هوشمند جدید را در مقابل نفوذ آب یا گرد و غبار محافظه نگه دارند؟ شاید گواهی IP68 تنها متعلق به یکی از مدل‌های این خانواده باشد؟ این‌ها سوالاتی است که به تازگی مطرح شده و تا 12 می مصادف با بیست و دوم اردیبهشت ماه برای پاسخ به آن‌ها باید منتظر بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)