خانهاخبار
اپل واچ نسل بعد به امکان تشخیص قند خون مجهز خواهد شد

اپل واچ نسل بعد به امکان تشخیص قند خون مجهز خواهد شد

ساعت هوشمند اپل در سال 2022، قابلیت سنجش میزان قند خون را در اختیار کاربران می‌گذارد.
۱۴۰۰/۲/۱۳

در حالی که اضافه شدن امکانات و تکنولوژی‌های جدید به اپل واچ امری هیجان انگیز به نظر می‌رسد، اما همواره جایی برای اضافه شدن قابلیت‌های جدید مانند سنجش میزان قند خون و مانیتور کردن آن وجود دارد. گزارش جدید SEC حاکی از آن است که یک شرکت تازه تأسیس مستقر در کشور انگلستان که رابطه تجاری محکمی با شرکت اپل دارد، احتمالا تضمین کننده این ویژگی در اپل واچ نسل آینده خواهد بود.

در گزارش SEC متأسفانه اشاره‌ای به مدل اپل واچی که در سال 2022 رونمایی خواهد شد نشده است، اما استارتاپ انگلستانی و نوع ارتباط آن‌ها با شرکت اپل احتمالا گویای اضافه شدن امکان تشخیص میزان قند خون در محصول بعدی کوپرتینویی‌ها خواهد بود. متخصصان و مهندسان این استارتاپ به صورت تخصصی روی مانیتور کردن قند خون کاربران مشغول به کار هستند و این موضوع، به کمک اشعه مادون قرمز و سنسورهایی انجام می‌شود که احتمالا یک روز، شاهد قرارگیری آن‌ها درون بدنه اپل واچ خواهیم بود.

image

 

وب سایت The Telegraph به تازگی، خبر نقل مکان کردن استارتاپ انگلیسی به شهر نیویورک را رسانه‌ای کرده و به این ترتیب، ‌ارتباط آن‌ها با شرکت اپل هم لو رفته است. البته بد نیست بدانید که شرکت اپل، یکی از شرکای تجاری این استارتاپ به حساب می‌آید که به کمک شرکتی دیگر، سود زیادی را در سال 2020 به جیب مسئولان آن وارد کرده‌اند. هنوز مشخص نیست که قسمت اعظم این سود از جانب شرکت اپل یا دیگر شریک این استارتاپ، به آن‌‌ها رسیده است. اما مطمئنا در محصول بعدی اپل در حوزه ساعت‌های هوشمند، شاهد اضافه شدن این ویژگی خواهیم بود.

طبق گزارشی که مدتی قبل منتشر شده است، اپل واچ سری 7 به امکان سنجش میزان قند خون مجهز خواهد بود. اما تحلیل گران معتقد هستند که این محصول در سال جاری میلادی، نه در سال 2022 به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود. اما از آن جا که به نظر می‌رسد اپل طی ماه‌های آینده برنامه‌ای برای معرفی نسل جدید اپل واچ ندارد، لذا احتمالا موعد رونمایی از این ساعت هوشمند مجهز به امکان تشخیص میزان قند خون به همان سال 2022 موکول خواهد شد.

به عنوان یک توضیح کوتاه، اپل واچ نسل بعد را می‌توان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت اپل از هر نظر به حساب آورد. به همین دلیل، احتمالا سود زیادی از بابت فروش آن نصیب کوپرتینویی‌ها خواهد شد و مشتریان نیز استقبال قابل توجهی از آن به عمل می‌آورند.

نظر شما در این مورد چیست؟ ‌آیا اضافه شدن امکان تشخیص قند خون، جزء آن دسته قابلیت‌هایی به حساب می‌آید که منتظر آن بوده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امیر

۱۴۰۰/۲/۱۴
بله حتما پول قرض میکنم میخرم

Picacho

۱۴۰۰/۲/۱۳
بجای اینهمه سنسور یکم باتری رو هم قوی کنن بد نیست