خانهاخبار
نخستین تصاویر از بازی Battlefield 6 منتشر شدند

نخستین تصاویر از بازی Battlefield 6 منتشر شدند

چندی است که شایعات بسیاری درباره نسخه بعدی از سری بازی‌های محبوب بتلفیلد وجود دارند و حالا انتشار دو عکس از این بازی احتمال وقوع آن در زمان حال یا آینده تزدیک را تایید می‌کنند.
۱۴۰۰/۲/۱۳

به تازگی دو عکس از نسخه بعدی بازی بتلفیلد در اینترنت منتشر شده‌اند. به نظر می‌آید این عکس‌ها، اسکرین‌شات‌های بی کیفیتی از تریلر این بازی باشند. یکی از این از این عکس‌ها پرتاب موشکی را از درون یک هلیکوپتر یا هواپیما نشان داده و دیگری نیز چند هلیکوپتر را بر فراز جزیره‌ای نشان می‌دهند و در دوردست نیز طوفانی به چشم می‌خورد. این عکس‌ها چیز زیادی را درباره بازی مشخص نمی‌کنند اما به نظر می‌آید مانند Battlefield V و Battlefield 1، با یک بازی تاریخی طرف نیستیم!

image

 

به احتمال زیاد، این بازی در زمان حال یا آینده نزدیک اتفاق می‌افتد. به گفته یکی از افشاگران به نام تام هندرسون، داستان نسخه بعدی سری بتلفیلد، حدود ۱۰ سال در آینده رخ داده و سلاح‌های موجود در این بازی، نسخه‌های پیشرفته‌تر سلاح‌های فعلی و یا سلاح‌های در دست تولید هستند. به گفته هندرسون، نام این بازی تنها بتلفیلد بوده و عدد و رقمی آن را همراهی نخواهد کرد!

به گفته وی، داستان اصلی بازی بر خلاف سال‌های گذشته، از حالت Co-Op نیز پشتیبانی کرده و بازیکنان می‌توانند آن را به همراه دوستان خود تجربه کنند. هندرسون می‌گوید بخش اصلی از داستان بر محوریت گروهی از نیرو‌های ویژه‌ گذشته که نیرو‌های آمریکایی و روسی، هر دو قصد جذب آنان به سمت خود را دارند.

در بخش چند نفره، هندرسون می‌گوید که احتمالا باید انتظار قرار گرفتن یک حالت بتل رویال را نیز در این بازی داشته باشیم. چهار Class متفاوت در بخش چند نفره نیز هر یک توانایی‌های مختلفی داشته و تفاوت آنها تنها در وسایلشان نیست. برای مثال، سربازانی که Scout هستند صدای پای کمتری داشته ولی سربازان طبقه Assault می‌توانند به مدت زمان طولانی‌تری بدوند.

image

 

به احتمال زیاد تریلر رونمایی از بازی بتلفیلد 6 در فصل بهار منتشر می‌شود و به زودی اطلاعات بیشتری از این عنوان دریافت خواهیم کرد. در این مدت، اکانت رسمی بتلفیلد در شبکه اجتماعی توییتر نیز پست‌هایی منتشر کرده که به انتشار تئوری‌های زیادی درباره این بازی منجر شده‌اند.

پس از استقبال نه چندان گرم طرفداران این سری از نسخه قبلی یعنی Battlefield V، استودیو DICE نیز به مدت زیادی از آن بازی پشتیبانی نکرد و عمر آن بسیار کمتر از چیزی بود که انتظار می‌رفت. حالا بسیاری از طرفداران بتلفیلد امیدوارند تا این سری دوباره به دوران اوج بازگردد و یکی از موفق‌ترین شوتر‌ها باشد.

درباره بازی‌های بتلفیلد چه نظری دارید؟ آیا طرفدار این شبیه ساز‌های جنگ هستید یا شوتر‌های دیگر مانند سری Call of Duty و یا Rainbow Six: Siege را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Picacho

۱۴۰۰/۲/۱۳
من فقط منتظر نسخه اندرویدشم