خانهاخبار
سامسونگ گلکسی زد فولد 3 با شارژر ۲۵ واتی عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 با شارژر ۲۵ واتی عرضه خواهد شد

مدتی است که شایعات درباره گوشی تاشو جدید ساممسونگ تمامی ندارند و حالا اطلاعاتی از شارژر آن منتشر شده است.
۱۴۰۰/۲/۱۲

اطلاعات تازه‌ای از گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3 منتشر شده است. نام این محصول به تازگی در سایت 3C دیده شده و شماره مدلی که به نظر می‌آید مربوط به گلکسی زد فولد 3 باشد خبر از عرضه شارژر ۲۵ واتی به همراه این گوشی تاشو می‌دهد.

مدل شارژری که به همراه این گوشی عرضه خواهد شد، EP-TA800 بوده که همان شارژری است که سامسونگ درون جعبه گلکسی زد فولد 2 نیز قرار داده بود.

image

 

با اینکه شارژر عرضه شده به همراه این گوشی سرعت شارژ ۲۵ واتی دارد، بعید نیست که خود گوشی توان پشتیبانی از شارژ سریع‌تری را نیز با آداپتورهای دیگر داشته باشد. مدتی پیش در همین سایت گواهی 3C دیده بودیم که گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 به همراه باتری دوگانه ۴۲۷۵ میلی آمپری عرضه شده که در واقع شامل دو باتری با ظرفیت‌های ۲۲۱۵ و ۲۰۶۰ میلی آمپر است. سامسونگ احتمالا ظرفیت این باتری را ۴۴۰۰ میلی آمپر اعلام خواهد کرد.

مشخصات دیگری که تا به حال از این گوشی تاشو می‌دانیم، شامل استفاده از پردازنده اسنپدرگن 888 و احتمال کاهش سایز صفحه نمایش بیرونی آن است. قرار است اندازه نمایشگر بیرونی این گوشی از ۶.۲۳ اینچ به ۵.۴ اینچ رسیده و نسبت صفحه سابق خود را حفظ خواهد کرد. نمایشگر درونی احتمالا سایز ۷.۵ اینچی خواهد داشت.

image

 

دیگر ویژگی‌هایی که انتظار داریم در این گوشی تاشو جدید ببینیم؛ شامل مقاومت در برابر آب، پشتیبانی از قلم اس پن و استفاده از نسل جدیدی از شیشه فوق نازک هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)