خانهاخبار
بازی فیفا 21 در هفته آینده برای کاربران EA Play رایگان خواهد شد!

بازی فیفا 21 در هفته آینده برای کاربران EA Play رایگان خواهد شد!

آخرین نسخه سری محبوب بازی‌های فوتبال فیفا در هفته آینده برای کاربران EA Play و Xbox Game Pass مخصوص پی‌سی رایگان خواهد شد.
۱۴۰۰/۲/۱۲

فیفا 21 که جدیدترین عضو یکی از طولانی ترین سری‌های بازی EA یعنی فیفا است، قرار است در هفته آینده برای کاربران EA Play و Xbox Game Pass Ultimate رایگان شده و بدین وسیله کاربران Xbox Game Pass بر روی پی‌سی نیز احتمالا به آن دسترسی خواهند یافت.

کاربران سرویس EA Play می‌توانند درون بازی فیفا 21 به چالش‌ها و جوایز مخصوص خود دسترسی داشته باشند. این جوایز شامل لباس‌های مخصوص حالت آلتیمت تیم، لوازم مربوط به حالت Volta و دریافت XP بیشتر در آغاز هر یک از فصل‌های Ultimate Team است. در ماه مه، اعضای EA Play می‌توانند برای حالت ولتا، ترنت الکساندر آرنولد، بازیکن تیم لیورپول را به همراه لباس‌های این تیم و ۳۵۰۰ سکه ولتا دریافت کنند.

image

اضافه شدن این بازی به EA Play، قطعا خبر بسیار مهمی برای کاربران این سرویس به حساب می‌آید؛ همانطور که می‌دانیم، سری فیفا طرفداران بسیاری به خصوص در اروپا دارد و برای EA بسیار درآمدزاست. شرکت EA در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرده که بیشتر سود خود در سه ماهه اول این سال را مدیون فیفا آلتیمت تیم و بازی Apex Legends بوده است.

رایگان کردن بازی اصلی، احتمالا موجب افزایش تعداد کاربران Ultimate Team خواهد شد که پول ساز ترین حالت این بازی برای EA است و به همین دلیل هر ساله تمرکز بسیاری روی این حالت دارد. به تازگی برخی اسناد در گزارش توسط CBC منتشر شدند که نشانگر این بودند که EA قصد دارد بازیکنان فیفا را به هر روشی که شده برای رو آوردن به حالت آلتیمت تیم اغفال کند؛ با اینکه جامعه بازیکنان فیفا مدتهاست که از این استراتژی EA مطلعند، انتشار آن به صورت موضع رسمی این شرکت واکنش‌های منفی فراوانی را به همراه داشت.

image

 

بازی‌های پایه سرویس EA Play در ماه مارس برای کاربران سرویس Xbox Game Pass بر روی PC، بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی رایگان شدند و این موجب استقبال بسیاری از کاربران این سرویس از بازی‌های رایگان EA Games شده است.

درباره سرویس EA Play چه فکر می‌کنید؟ آیا از اینگونه سرویس‌های اشتراکی که با پرداخت مقداری هزینه سالیانه، بازی‌های زیادی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهند استقبال می‌کنید یا روش خرید بازی به صورت کلاسیک را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

pq

۱۴۰۰/۲/۱۲
منم میخوام :(