خانهاخبار
مشخصات کلیدی آنر پلی 5 پیش از معرفی لو رفت!

مشخصات کلیدی آنر پلی 5 پیش از معرفی لو رفت!

اطلاعات سخت افزاری گوشی هوشمند آنر پلی 5 توسط رسانه‌های خبری منتشر شد.
۱۴۰۰/۲/۱۱

روز گذشته، تصویری رندر شده از آنر پلی 5 منتشر شد و به همراه آن، برخورداری از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی آن مورد تأیید قرار گرفت. اما امروز اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند توسط Digital Chat Station منتشر شده است که در ادامه مطلب، به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت.

طبق اعلام وی، گوشی هوشمند آنر پلی 5 به پردازنده دیمنسیتی 800U و نمایشگر 6.53 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز خواهد بود. در قسمت بالایی این صفحه نمایش، یک ناچ قطره‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی را شاهد خواهیم بود. در پشت بدنه این محصول اثری از سنسور اثر انگشت دیده نمی‌شود. اما از آن جا که آنر پلی 5 به نمایشگر OLED مجهز خواهد بود، لذا پیش بینی می‌شود که این گوشی هوشمند میزبان سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون صفحه نمایش خواهد بود.

image

 

سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی آنر پلی 5 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی که به ترتیب نقش دوربین التراواید و دوربین ماکرو را خواهند داشت، همراه شده است. ضخامت این گوشی هوشمند 7.46 میلیمتر و وزن آن نیز 179 گرم اعلام شده است. مسئولیت تأمین انرژی برای کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 3800 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که توسط درگاه USB-C، از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند. این شارژر 66 واتی نیز در بسته‌بندی محصو قرار خواهد گرفت.

مطمئنا در آینده نزدیک،‌ اطلاعات بیشتری در مورد دوربین سلفی و قیمت آنر پلی 5 در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد. شما درباره گوشی جدید آنر چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)