خانهاخبار
تصاویر گوشی پرچمدار هواوی P50 لو رفت

تصاویر گوشی پرچمدار هواوی P50 لو رفت

عکس‌های جدیدترین پرچمدار Huawei یعنی هواوی P50 به تازگی در شبکه اجتماعی چینی Weibo لو رفته که طرحی مطابق انتظارات دارد.
۱۴۰۰/۲/۱۱

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که تا به حال اخبار، شایعات و تصاویر رندر شده زیادی از پرچمدار جدید هواوی با نام P50 در رسانه‌ها منتشر شده است. امروز نیز نوبت به درز تصاویر زنده از این گوشی هوشمند رسیده است که توسط Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo انتشار یافته است.

 

در این تصاویر نمایشگر هواوی P50 را می‌بینیم که به نظر می‌رسد از پنل 6.3 اینچی برخوردار باشد و حفره دایره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی در مرکز آن نسبت به مدل پیشین با نام P40 کمی کوچک‌تر شده است. اما چیزی که توجه ما را شدیدا به خود جلب می‌کند، محفظه مربوط به دوربین است که در پشت بدنه قرار گرفته و فضای نسبتا زیادی را نیز اشغال کرده است. در این قسمت شاهد دو حفره دایره‌ای شکل بزرگ هستیم که به نظر می‌رسد هر یک از آن‌ها، میزبان دو سنسور دوربین باشند و در مجموع، شاهد دوربین چهارگانه در این محصول خواهیم بود.

image

 

پیش بینی می‌شود که هواوی P50 با سنسور یک اینچی IMX 800 سونی همراه باشد که می‌توان آن را بزرگ‌ترین دوربین قرار گرفته روی یک گوشی هوشمند به حساب آورد. سایر حفره‌های دایره‌ای شکل احتمالا میزبان سنسور التراواید، تله فوتو و سنسور سه بعدی ToF خواهند بود.

تصویر دیگری که توسط یک بلاگر با نام Technology Yu منتشر شده، نگاه دقیق‌تر و با کیفیت‌تری به هواوی P50 و دوربین‌های پشت آن انداخته است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، دو حفره دایره‌ای شکل برآمده از سطح بدنه را شاهد هستیم که درون هر یک از آن‌ها، دو سنسور دوربین جای گرفته است.

image

 

در هر دو تصویر منتشر شده توسط Digital Chat Station و Technology Yu عبارت HarmonyOS را روی نمایشگر P50 مشاهده می‌کنیم و به نظر می‌رسد که این شرکت چینی، سیستم عامل اختصاصی خود را جایگزین پلتفرم اندروید کرده است.

خانواده هواوی P50 شامل محصولات زیر، در ماه می یا ژوئن به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد:

  • هواوی P50
  • هواوی P50 پرو
  • هواوی P50 پرو پلاس

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Kf

۱۴۰۰/۲/۱۱
چه دوربینای غولی