خانهاخبار
نام گوشی هوشمند گلکسی اس 21 FE توسط سامسونگ افشا شد

نام گوشی هوشمند گلکسی اس 21 FE توسط سامسونگ افشا شد

وب سایت سامسونگ، نام محصول جدید خود با عنوان گلکسی اس 21 FE را لو داد!
۱۴۰۰/۲/۱۱

به گزارش 9to5Google، نام گوشی هوشمند گلکسی اس 21 FE به تازگی در وب سایت سامسونگ رویت شده است. این موضوع می‌‌تواند اتفاق جالبی به حساب آید. چرا که نام این محصول مدت هاست که در رسانه‌های خبری به همراه شایعات مختلف مطرح می‌شود.

البته وب سایت Galaxy Club نخستین بار این موضوع را کشف کرده بود. نام گلکسی اس 21 FE در واقع در یک منوی باز شونده به سمت پایین به همراه یک بنر دیده شده است. متأسفانه در حال حاضر، صفحه‌ای مربوط به این محصول که مشخصات سخت‌افزاری آن را با خود به همراه داشته باشد، یافت نمی‌شود. اما به جای آن، نام گلکسی اس 21 FE در صفحه محصولات گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 اولترا به چشم می‌خورد.

به نظر می‌رسد که این موضوع به صورت کاملا اتفاقی روی داده باشد. اما زمانی که در اینترنت مشغول گشت و گذار باشید، بروز چنین اتفاقاتی به هیچ عنوان غیر منتظره به حساب نمی‌آید. البته ذکر نام این گوشی هوشمند آنچنان که باید و شاید جای تعجبی ندارد، اما اشاره مستقیم به یک محصول جدید آن هم در وب سایت اختصاصی برند مربوطه، می‌تواند اتفاق جالبی به حساب آید.

البته بد نیست بدانید که نمایش نام گلکسی اس 21 FE در وب سایت سامسونگ به معنای نزدیک بودن موعد معرفی آن نیست و می‌تواند بدین معنا باشد که عنوان در نظر گرفته شده برای آن، کاملا صحت دارد. نسخه پیشین این محصول با نام Galaxy S20 FE اواخر تابستان سال گذشته میلادی (2020) به دنیای تکنولوژی معرفی شد. اگر همین روند مجددا تکرار شود، لذا اواخر تابستان سال جاری باید منتظر رونمایی از Galaxy S21 FE باشیم.

image

 

همان طور که اشاره شد، متأسفانه اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری آن در دسترس نیست، اما می‌توانیم مطمئن باشیم که گوشی هوشمند گلکسی اس 21 FE در دست توسعه و تولید است. البته برخی مواقع ممکن است نام دستگاه در لحظات آخر تغییر پیدا کند که امری قابل توجه به نظر می‌رسد.

استقبال از نسخه فن ادیشن گلکسی اس 20 بسیار خوب بود. چرا که بسیاری از کاربران تمایل داشتند تا محصولی مانند گلکسی اس 20 را بدون پرداخت هزینه‌ای دست کم 1000 دلاری در اختیار داشته باشند. زبان طراحی یکسان، بهره گیری از همان پردازنده (اسنپدراگون 865) و همان میزان حافظه داخلی، باعث شد تا خریداران زیادی به سمت این محصول متمایل شوند. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که صفحه نمایش بزرگ‌تر، امکان انتخاب رنگ‌های بیشتر و همچنین باتری با ظرفیت بیشتر را می‌توان از دلایل استقبال خوب کاربران از Galaxy S20 FE به حساب آورد.

بهترین قسمت ماجرا، مربوط به قیمت آن بود. گلکسی اس 20 اف ای با قیمت 699 دلاری در دسترس خریداران قرار گرفت و این در حالی بود که نسخه استاندارد گلکسی اس 20 با قیمت پایه 999 دلاری همراه بود. اگر نسخه جدید این محصول مانند مدل پیشین با همان سبک و سیاق روانه بازار شود، مطمئنا استقبال بسیاری بیشتری از آن به عمل خواهد آمد. چرا که زبان طراحی آن بسیار شکیل‌تر شده و مشخصات سخت‌افزاری آن نیز کاملا مطابق با تکنولوژی روز دنیا است.

سامسونگ با ارائه نسخه فن ادیشن گلکسی اس 21 می‌تواند خریداران بیشتری را به سمت این محصول جذب کند و در نتیجه، سود قابل ملاحظه‌ای را به جیب خواهد زد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که نتیجه استراتژی سامسونگ برای ارائه گلکسی اس 21 FE به کجا خواهد رسید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Pi.Tial

۱۴۰۰/۲/۱۱
اگه پولش باشه بهترین گزینس
البته شیائومی هم گوشی خوبی تو همین رنج داره