خانهاخبار
هزینه سرسام آور تعمیر آیپد پرو 12.9 اینچی جدید اعلام شد!

هزینه سرسام آور تعمیر آیپد پرو 12.9 اینچی جدید اعلام شد!

اگر قصد خرید آیپد پرو 12.9 اینچی با پردازنده M1 را دارید، این مطلب را حتما بخوانید.
۱۴۰۰/۲/۱۱

آخرین تبلت پرچمدار اپل با نام آیپد پرو 12.9 اینچی که به تازگی با پردازنده M1 معرفی شد را می‌‌توان گران‌ترین محصول این شرکت در این حوزه به حساب آورد. به همین دلیل هزینه‌های تعمیرات آن نیز کمی گران‌تر از مدل‌های پیشین خواهد بود.

طبق اسناد و مدارک منتشر شده در بخش پشتیبانی وب سایت اپل، هزینه تعمیرات آیپد پرو 12.9 اینچی با پردازنده M1 برای کاربرانی که از خدمات Apple Care پلاس استفاده نمی‌کنند، 699 دلار آب می‌خورد. این رقم اعلام شده، 50 دلار بیشتر از هزینه تعمیرات نسل سوم و چهارم این محصول است.

در حالی که اپل هیچ گونه توضیحی در مورد این افزایش هزینه اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد که بالا رفتن رقم مربوط به هزینه تعمیرات ارتباط مستقیمی با نمایشگر مینی ال ای دی آیپد پرو 12.9 اینچی با پردازنده M1 دارد.

image

 

آیپد پرو‌های نسل پیشین و حتی آیپد پرو 11 اینچی که به تازگی معرفی شد، همگی به نمایشگر Liquid Retina LCD مجهز بودند و در مقابل، آیپد پرو 12.9 اینچی جدید از پنل Liquid Retina XDR و تکنولوژی‌های مربوط به آن بهره می‌برد. به جای بک لایت‌های LED سنتی، در این نمایشگر از 10 هزار سگمنت مینی ال‌ای‌دی استفاده شده است.

تمامی مدل‌های آیپد پرو به صورت استاندارد به گارانتی شرکت اپل مجهز بوده و تمامی اتفاقات و ایرادات تحت پوشش آن قرار خواهد گرفت. اما پس از پایان دوره یک ساله، اشخاصی که اقدام به تمدید خدمات Apple Care پلاس نکنند، باید با هزینه‌های سرسام آور تعمیرات این محصول کنار بیایند.

هزینه خریداری خدمات دو ساله Apple Care+ برای کاربران 149 دلار آب خواهد خورد یا می‌توانند آن را به صورت اشتراکی با مبلغ 7.99 دلار خریداری کنند. بد نیست بدانید که هزینه اشتراکی، می‌تواند تا پایان عمر دستگاه ادامه پیدا کند.

آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی جدید به همراه آيمک 24 اینچی با پردازنده M1 در کنار اپل تی وی 4K جدید از امروز برای فروش روی وب سایت اپل قرار گرفتند. تاریخ ارسال آن‌ها هم ماه ژوئن اعلام شده و در بدترین حالت، احتمالا تا ماه جولای به طول خواهد انجامید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

CPU

۱۴۰۰/۲/۱۱
کسی آیپد میخره یا بهتر بگم اپل میخره همش باید پول اشتراک و وینجور چیزارو بده