خانهاخبار
بازی محبوب Among Us بالاخره برای PS4 و PS5 عرضه می‌شود!

بازی محبوب Among Us بالاخره برای PS4 و PS5 عرضه می‌شود!

بازی Among Us که در سال ۲۰۱۸ برای کامپیوتر منتشر شده بود، در سال گذشته توانست محبوبیت بسیاری کسب کند و موفقیت آن حتی برای سازندگانش باور کردنی نبود. حالا این بازی قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز عرضه شود.
۱۴۰۰/۲/۱۰

شرکت سونی در مراسم State of Play که در روز پنج‌شنبه برگزار شد، خبر از عرضه بازی محبوب Among Us‌ برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خود را داد. مانند سایر نسخه‌ها، Among Us در کنسول‌های سونی از کراس پلی پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید با همه دوستان خود فارغ از اینکه روی چه پلتفرمی هستند، بازی کنید.

image

 

کاربران پلی استیشن همچنین به صورت انحصاری یک اسکین، کلاه و پت مربوط به سری Ratchet & Clank را نیز در این بازی دریافت می‌کنند.

بازی Among Us در سال گذشته محبوبیتی باور نکردنی بر روی کامپیوتر‌ها و موبایل پیدا کرد و توانست در بین بازی‌های موبایل یکی از بیشترین تعداد دانلودها را داشته باشد. این بازی تا پیش از عرضه آن روی نینتندو سوییچ در ماه دسامبر، بر روی هیچ کنسولی عرضه نشده بود. شرکت مایکروسافت دو روز پس از عرضه این بازی روی سوییچ، اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ آن را به کنسول‌های اکس باکس خواهد آورد و حالا می‌دانیم که این بازی برای پلی استیشن نیز عرضه خواهد شد.

image

 

سونی در مراسم State of Play حدود ۱۶ دقیقه از گیمپلی عنوان جدید خود به نام Ratchet & Clank: Rift Apart را نیز به کاربران نمایش داد.

درباره عرضه Among Us روی کنسول‌های پلی استیشن چه فکر می‌کنید؟ آیا در اولین فرصت آن را دانلود کرده یا از این ترند خسته شده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)