خانهاخبار
ریلمی واچ 2 معرفی شد

ریلمی واچ 2 معرفی شد

شرکت ریلمی به تازگی از نسل دوم ساعت هوشمند خود رونمایی کرده است و در ادامه نگاهی به مشخصات این گجت خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۲/۱۰

حدود یک سال پیش شرکت ریلمی از نسل اول ساعت هوشمند خود که ریلمی واچ نام داشت رونمایی کرد. این برند از آن زمان دو مدل ساعت هوشمند دیگر نیز از سری واچ اس معرفی کرده است؛ اما حالا قرار است جانشین واقعی ریلمی واچ با نمایشگر مربعی مشابه نسل قبل، به بازار بیاید.

image

 

ریلمی واچ 2 دارای نمایشگر ۱.۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۳۲۰×۳۲۰ بوده و روشنایی آن به ۶۰۰ نیت می‌رسد. ریلمی برای کاربران امکان انتخاب بین ۱۰۰ واچ فیس متفاوت را قرار داده که شامل واچ فیس‌های زنده نیز می‌شود. تنها یک دکمه در سمت راست بدنه این ساعت قرار دارد؛ واچ 2 موفق به دریافت گواهی IP68 شده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. وزن واچ 2 به ۳۸ گرم می‌رسد.

این ساعت بر خلاف نسل گذشته که تنها از از ۱۴ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کرد؛ به صورت پیش فرض ۹۰ حالت ورزشی متفاوت دارد. امکان ردگیری خواب، سنجش استرس و همچنین سنسور اکسیژن خون و ضربان قلب نیز در این محصول قرار گرفته‌ است. امکان کنترل سایر دستگاه‌های هوشمند ریلمی با این ساعت نیز وجود دارد.

image

 

ریلمی اندازه باتری واچ 2 را افزایش داده و ظرفیت آن از ۱۶۰ میلی آمپر نسل اول به ۳۱۵ میلی آمپر رسیده است. ریلمی می‌گوید که این ساعت با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۲ روز کار کند.

قیمت این ساعت در مالزی ۲۲۹ رینگیت تعیین شده که حدودا معادل ۵۵ دلار/۴۶ یورو است. فعلا تاریخ عرضه جهانی این محصول مشخص نیست.

image

 

درباره نسل دوم ریلمی واچ چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Bf

۱۴۰۰/۲/۱۱
مهم واچ فیساش هستن که انگار خوب کار کرده
بقیه قابلیت ها زیاد کاربردی نیستن