خانهاخبار
۱۰۰ هزار گوشی Redmi k40 Gaming در عرض چند دقیقه به فروش رفت

۱۰۰ هزار گوشی Redmi k40 Gaming در عرض چند دقیقه به فروش رفت

شرکت ردمی یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های خوش قیمت چینی است که اخیرا محصول جدیدی با نام Redmi k40 Gaming را برای گیمرها معرفی کرده است.
۱۴۰۰/۲/۱۰

شرکت ردمی که زیرمجموعه کمپانی شیائومی محسوب می‌شود، اخیرا گوشی گیمینگ خود را معرفی کرده است و درک خود از یک گوشی گیمینگ را در ردمی K40 گیمینگ ادیشن به نمایش گذاشته است. گوشی مذکور از پردازنده Dimensity 1200 بهره می‌برد و از جدیدترین تکنولوژی‌های روز همچون حافظه UFS 3.1، رم LPDDR5 ، تکنولوژی شارژ سریع ۶۷ واتی و چندین روش خنک سازی برخوردار است.

با چنین مشخصاتی تعجبی ندارد که گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن در اولین روزهای عرضه در کشور چین با موفقیت چشمگیری در فروش رو به رو شود. طبق اطلاعاتی که شرکت ردمی داده، این گوشی توانسته تنها در عرض یک دقیقه بیش از ۱۰۰ هزار واحد فروش داشته باشد.

image

 

البته این تعداد فروش تمامی نسخه‌های این گوشی را شامل می‌شود که ارزان‌ترین آن رم ۶ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دارد و نسخه گران قیمت آن از حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد. قیمت این گوشی در نسخه متفاوت از ۳۱۰ دلار تا ۴۲۰ دلار است.
از دیگر مشخصات منحصربفرد این گوشی می‌توان به اسپیکرهای استریو JBL ، دکمه‌های پاپ‌آپ کناری و دوربینی سه‌گانه اشاره کرد. انتظار می‌رود این گوشی به زودی به صورت جهانی عرضه شود و طبق شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد گوشی مذکور با نام Poco F3 GT خود را به جهانیان معرفی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

صلح طلب

۱۴۰۰/۲/۱۱
یه چارتا دونه عکس از گوشی بزارید، اسراف نمیشه

Bf

۱۴۰۰/۲/۱۱
چیز خفنیه