خانهاخبار
نمایشگاه CES 2022 در دی ماه و به صورت حضوری برگزار خواهد شد!

نمایشگاه CES 2022 در دی ماه و به صورت حضوری برگزار خواهد شد!

نمایشگاه CES که بعد از همه‌گیری کرونا به صورت غیر حضوری شده بود، حالا قرار است اواخر امسال و به صورت حضوری برگزار شود!
۱۴۰۰/۲/۹

همه‌گیری ویروس کرونا در یک سال گذشته همه‌ چیز را تغییر داده است و بسیاری از رویدادها را به تعطیلی کشانده است و شرکت‌ها را به روش‌های جایگزین برای معرفی محصولات خود سوق داده است.

رویداد CES که به طور معمول در لاس وگاس برگزار می‌شد، امسال به خاطر ویروس کرونا تبدیل به یک رویداد کاملا آنلاین شده بود. حالا مسئولین برگزاری CES اعلام کرده‌اند که در سال ۲۰۲۲ قرار است این رویداد دوباره به صورت حضوری برگزار گردد. زمان برگزاری رویداد بعدی CES نیز تاریخ‌های ۵ تا ۸ ژانویه (۱۵ تا ۱۸ دی‌ماه) خواهد بود.

در اطلاعیه مطبوعاتی که برای این خبر منتشر شده بود، مدیر اجرایی CTA (انجمن مصرف کنندگان فناوری)، اعلام کرده که بسیار هیجان زده است که دوباره رویداد CES به صورت حضوری برگزار می‌گردد و در ادامه گفته است که «این کنفرانس قدمتی ۴۰ ساله دارد و اکنون به خانه خود یعنی لاس وگاس بازگشته است».

image

 

برنامه‌های CES (لوازم الکترونیکی مصرفی) برای بازدید کنندگان در سال ۲۰۲۲ روی میز بوده و با روند فعلی واکسیناسیون، کاملا منطقی به نظر می‌رسد که این اتفاق بیفتد. رویداد CES 2022 ممکن است اولین رویداد بزرگ حضوری در دنیای فناوری باشد که پس از زمان شروع کرونا برگزار می‌شود. نمایشگاه MWC 2021 نیز که قرار بود در بارسلون برگزار شود با شانگهای عوض شد و در ماه ژوئن برگزار خواهد شد. هنوز در مورد اینکه MWC حضوری برگزار می‌شود یا خیر حرفی به میان نیامده است، اما با توجه به روند واکسیناسیون ممکن است شاهد این نمایشگاه به صورت حضوری نیز باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)