خانهاخبار
وان پلاس فروش محصولات خود در اروپا را نسبت به سه‌ماهه اول سال گذشته چهار برابر کرد!

وان پلاس فروش محصولات خود در اروپا را نسبت به سه‌ماهه اول سال گذشته چهار برابر کرد!

به نظر می‌رسد که عملکرد وان پلاس در اروپا با موفقیت بسیاری همراه بوده و این شرکت خبر از چهار برابر شدن فروش محصولات خود در اروپا نسبت به سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ می‌دهد. به گفته این شرکت، دو سوم این درآمد از سری پرچمدارشان بوده است.
۱۴۰۰/۲/۹

شرکت وان پلاس در آغاز امسال در اروپا عملکرد فوق العاده‌ای داشته و خبر از رشد ۳۸۸ درصدی فروش محصولات خود در سه‌ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته می‌دهد. درآمد آنها از این قاره نیز رشد ۲۸۶ درصدی داشته است.

به گفته این شرکت، آخرین پرچمدار آنها یعنی سری وان پلاس 9، موفقیت بسیاری را کسب کرده و ۶۵ درصد درآمد سه‌ماهه نخست امسال این شرکت مربوط به این سری است. وان پلاس 9 پرو در روز عرضه‌اش توانست پرفروش ترین گوشی در آمازون فرانسه و اسپانیا شود؛ البته سری میان رده نورد نیز نقش بسیار موثری در رشد این شرکت چینی داشته است.

image

 

به گفته Counterpoint Research، وان پلاس نورد در سه‌ماهه آخر سال ۲۰۲۰ پر فروش ترین گوشی اندرویدی در کشور فنلاند بود و همین موجب شد تا این شرکت در بازه قیمتی ۲۵۰ تا ۴۰۰ دلار بسیار موفق عمل کرده و جلوتر از رقبا قرار گیرد. این گوشی در کشور دانمارک نیز پرطرفدار ترین گوشی 5G اندرویدی در همین بازه قیمتی بود و وان پلاس توانست تا شیائومی و هواوی را در این دو کشور پشت سر بگذارد.

اما در سه‌ماهه نخست امسال، به نظر می‌رسد اروپای شمالی بهترین بخش از قاره سبز برای شرکت وان پلاس باشد. این بخش حدود ۳۰ درصد درآمد این شرکت از قاره اروپا را تامین کرده و پس از آن نیز اروپای غربی قرار دارد. کشور‌هایی که وان پلاس در آنها بیشترین فروش را داشته شامل انگلستان، آلمان و فنلاند هستند. وان پلاس گفته که از رشد برند خود در اروپای مرکزی و شرقی نیز بسیار راضی بوده و در حال گسترش حضور خود در لهستان و رومانی است.

image

 

حالا بیش از ۳ میلیون کاربر وان پلاس در اروپا وجود دارند که این رقم در برابر ۱۰ میلیون کاربر این شرکت در سطح جهان، چشمگیر به نظر می‌رسد. وان پلاس موفقیت اخیر خود را مدیون گوشی‌های 5G خود در بازه قیمتی ۴۰۰ تا ۵۰۰ یورو بوده است و توانسته با بسیاری از فروشندگان و اپراتور‌های محلی همکاری کرده و خود را به بازارهای جدیدی وارد کند.

وان پلاس همچنین گفته است که دلیل اصلی موفقیت آنها، طرفدارانشان هستند و برای سپاسگزاری از آنها، از تاریخ ۳ مه (۱۳ اردیبهشت) گوشی‌های وان پلاس 8T و وان پلاس نورد را با تخفیف ویژه برای کاربران ارائه خواهد داد.

image

 

درباره موفقیت روز افزون وان پلاس چه فکر می‌کنید؟ آیا در بین برند‌های چینی وان پلاس را می‌پسندید یا گزینه‌هایی مانند هواوی یا شیائومی را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)