خانهاخبار
هواوی از تلویزیون Vision S با قابلیت برقراری تماس ویدیویی رونمایی کرد

هواوی از تلویزیون Vision S با قابلیت برقراری تماس ویدیویی رونمایی کرد

شرکت چینی هواوی به تازگی سری تلویزیون‌های Vision S خود را معرفی کرده و این تلویزیون‌ها با تمرکز روی تماس‌های ویدیویی عرضه خواهند شد.
۱۴۰۰/۲/۸

شرکت هواوی قصد دارد تا هفته آینده عرضه تلویزیون‌های سری Vision S خود را در مالزی آغاز کند. هواوی قول می‌دهد که این نمایشگر هوشمند چیزی بسیار فراتر از یک تلویزیون معمولی خواهد بود و قرار است در اندازه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه شود.

image

 

این تلویزیون از پنل LCD با رزولوشن 4K و نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کرده و بک لایت آن از نوع LED است و تا ۳۵۰ نیت روشنایی را به همراه دارد. Vision S با چهار بلندگوی داخلی همراه است که شامل ۲ بلندگوی اصلی ۱۰ واتی و ۲ توییتر می‌شوند و کیفیتشان به لطف تکنولوژی هواوی Histen Audio بسیار خوب خواهد بود. همچنین هواوی می‌گوید این امکن وجود دارد که زمانی که تلویزیون خاموش است، از بلندگوهای این تلویزیون به عنوان یک اسپیکر هوشمند بلوتوثی استفاده کرد.

ویژگی اصلی تلویزیون هواوی Vision S یک دوربین مگنتی ۱۳ مگاپیکسلی است که بر روی آن قرار گرفته و می‌شود از آن برای گرفتن عکس یا برقراری تماس‌های ویدیویی استفاده کرد. شما می‌توانید با استفاده از Huawei MeeTime با کاربران دیگر که از دستگاه‌های هواوی استفاده می‌کنند تماس ویدیویی با کیفیت 1080p برقرار کنید. اگر در حال انجام تماس ویدیویی با گوشی هوشمند خود باشید، امکان انتقال آن به نمایشگر بزرگتر Vision S نیز وجود دارد.

image

 

با توجه به هوشمند بودن این تلویزیون، شما می‌توانید محتویات گوشی خود را به سادگی و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت بلوتوثی آن، در صفحه بزرگ Vision S مشاهده کنید. امکان میرورینگ بازی‌های موبایل و همچنین انتقال عکس، ویدیو و اپلیکیشن‌ها نیز بین تلفن هوشمند شما و هواوی Vision S وجود دارد.

این تلویزیون همچنین دارای یک دستیار هوشمند است که با فرمان Hey Celia شروع به گوش دادن کرده و به گفته هواوی، می‌تواند با کمک میکروفون‌های شش گانه خود، فرامین را از شعاع ۵ متری به خوبی دریافت کند.

هواوی Vision S به احتمال زیاد از پردازنده HongHu استفاده خواهد کرد که ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز این پردازنده را همراهی خواهند کرد. این تلویزیون از Wi-Fi در فرکانس‌های ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و با ۳ پورت HDMI 2.0، یک پورت AV، یک پورت USB 3.0 و یک پورت صدای SPDIF عرضه خواهد شد.

image

 

متاسفانه به نظر می‌آید که این تلویزیون گیرنده داخلی ندارد و از استاندارد DVB-T2 دیجیتال نیز پشتیبانی نمی‌کند. به همین دلیل احتمالا کاربر بیشتر مجبور به استفاده از محتوای آنلاین خواهد شد. از طرف دیگر، این تلویزیون با سیستم عامل جدید HarmonyOS هواوی عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد که موفقیت این محصول، رابطه مستقیمی با محتوای ارائه شده بر روی آن را دارد و باید ببینیم تا هواوی در این زمینه چگونه عمل خواهد کرد. هواوی سعی کرده تا با این محصول، اکوسیستم خود را به رخ بکشد و کاربر را ترغیب به تهیه محصولات بیشتری از این شرکت کند. هواوی قصد دارد این سیستم عامل را در گوشی‌های جدید خود مانند هواوی میت X2 که به تازگی معرفی شده قرار دهد.

image

 

پیش فروش این تلویزیون در کشور مالزی از تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) آغاز شده است. نسخه ۶۵ اینچی این تلویزیون از تاریخ ۳ مه (۱۳ اردیبهشت) و نسخه ۵۵ اینچی در تاریخ ۱۳ مه (۲۳ اردیبهشت) عرضه خواهد شد.

درباره این تلویزیون هوشمند جدید هواوی چه فکر می‌کنید؟ آیا به خرید آن فکر می‌کنید یا نبود ویژگی‌های کلیدی مانند نبود گیرنده دیجیتال، شما را از خرید آن منصرف می‌کند؟

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)