خانهاخبار
دل از جدیدترین رقیب سرفیس پرو رونمایی کرد

دل از جدیدترین رقیب سرفیس پرو رونمایی کرد

شرکت دل از کامپیوتر کانورتبل جدید خود با نام Latitude 7320 Detachable رونمایی کرده است.
۱۴۰۰/۲/۸

مایکروسافت با سری سرفیس توانست تحولی جدید در زمینه لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها ایجاد کند و طرفداران زیادی هم پیدا کرد. پس از سرفیس دیگر شرکت‌ها نیز به سراغ این مدل طراحی رفتند تا بتوانند از این بخش بازار برای خود سهمی دست و پاکنند. اکنون شرکت دل نیز از محصول جدید خود یعنی Latitude 7320 Detachable رونمایی کرده که محصولی با فرم و استایل تبلت‌های سرفیس پرو است.

اگر از اکثر مردم سوال کنید که یک لپ‌تاپ با صفحه کلید جدا شدنی معرفی کنند، اغلب آن‌ها نام سرفیس را بر زبان می‌آورند، اما این روزها گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که مصرف کنندگان می‌توانند سراغ آن‌ها بروند. دل Latitude 7320 Detachable یکی از این گزینه‌ها است که برای رقابت با سرفیس پا به میدان گذاشته و می‌خواهد رقیبی قدرتمند برای محصول مایکروسافت باشد. مانند مدل‌های قبلی کانورتبل لتیتود، مدل ۷۳۲۰ نیز یک تبلت قدرتمند ویندوزی با پایه و صفحه کلید جداشونده محسوب می‌شود که کاربران تجاری را هدف قرار داده است. مهمترین نکته در محصول جدید دل، پردازنده Core i7 نسل یازدهم اینتل است.  

image

 

مدل جدید همچنین از یک نمایشگر لمسی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ بهره می‌برد که نسبت تصویر در آن ۳ به ۲ است. این نمایشگر لمسی از قلم هم پشتیبانی می‌کند که البته مدل Active Pen برای آن در نظر گرفته شده است. دل ادعا می‌کند که این سریعترین قلم استایلوس جهان است که در یک تبلت جداشدنی یا ۲ در ۱ به کار رفته است. در ادامه بیان می‌کند که این قلم در مدت ۳۰ ثانیه تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود و با یک بار شارژ تا ۹۰ دقیقه استفاده مداوم می‌تواند دوام بیاورد. مانند دیگر لتیتودهای مدرن، مدل ۷۳۲۰ از نرم‌افزار Dell Optimizer که مجهز به هوش مصنوعی است نیز پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار با توجه به رفتار کاربر، می‌تواند عملکرد دستگاه و همین‌طور طول عمر باتری را بهبود ببخشد. به ادعای شرکت دل، تبلت Latitude 7320 Detachable هوشمندترین رایانه شخصی در جهان است.

این دستگاه از پلتفرم اینتل vPro پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با ویندوز ۱۰ پرو، ویندوز ۱۰ اینترپرایز و همچنین ویندوز ۱۰ هوم همراه باشد. دستگاه Latitude 7320 Detachable دل از همین امروز برای خرید در دسترس مشتریان قرار دارد. در پایان گفتنی است قیمت این لپ‌تاپ جدا شدنی از ۱۵۴۹ دلار شروع می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)