خانهاخبار
پرچمدار جدید آنر در سه ماهه سوم سال با تراشه اسنپدراگون 888 پلاس عرضه خواهد شد

پرچمدار جدید آنر در سه ماهه سوم سال با تراشه اسنپدراگون 888 پلاس عرضه خواهد شد

کوالکام قصد دارد تراشه اسنپدراگون 888 خود را با یک مدل پلاس، بهبود دهد و حالا شنیده شده که پرچمدار بعدی آنر هم به این تراشه مجهز خواهد بود.
۱۴۰۰/۲/۸

از زمان فروختن برند آنر توسط هواوی، این شرکت توانسته برای همکاری مجدد با کوالکام مجوزهای لازم را بگیرد و طبق اخبار منتشر شده درحال کار روی گوشی مورد انتظار +Honor 50 Pro است که در بخش پردازنده قرار است از تراشه اسنپدراگون استفاده کند. به گفته یک افشاگر آنر اولین شرکتی است که می‌خواهد از پردازنده بروز شده اسنپدراگون یعنی ۸۸۸ پلاس استفاده کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس یا پرو در حال حاضر توسط تولید کنندگان در مراحل آزمایش است و ممکن است در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به تدریج شاهد دستگاه‌هایی باشیم که از این تراشه استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود این تراشه مانند نسخه‌های قبلی اسنپدراگون ۸۵۵ و ۸۶۵ پلاس، عملکرد آن کمی بهبود یافته باشد.  

image

انتظار می‌رود شرکت آنر تا ماه می از گوشی‌های سری ۵۰ خود رونمایی کند و پرچمدار آن گوشی آنر ۵۰ پرو پلاس خواهد بود که تراشه بروز شده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را درون خود دارد. پیش از این هم گفته شده بود آنر قصد دارد برای رقابت با سری میت و پی هوای، گوشی‌های سری مجیک را دوباره احیا کند و با آن‌ها به جنگ با جد خود یعنی هواوی برود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)