خانهاخبار
اوپو A53s 5G با پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ معرفی شد

اوپو A53s 5G با پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ معرفی شد

اوپو از گوشی جدید خود با نام A53s 5G با پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۲/۸

قبلا یک تیزر تبلیغاتی از گوشی اوپو ای ۵۳ اس 5G در Flipkart منتشر شده بود و امروز این گوشی به صورت رسمی رونمایی شد. این گوشی با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ و دو مدل رم و همین‌طور یک باتری حجیم معرفی و روانه بازار خواهد شد.

اوپو A53s 5G از یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی با وضوح +HD بهره می‌برد و یک ناچ قطره‌ای شکل نیز در بالای آن خودنمایی می‌کند. صفحه نمایش این گوشی از نوع LCD است و اسکنر اثر انگشت این گوشی نیز از آن‌جایی که نمی‌توانست زیر پنل LCD جای گیرد، به زیر دکمه پاور منتقل شده و در کنار گوشی قرار دارد. رم این گوشی ۶ یا ۸ گیگابایت با توجه به مدل انتخاب خواهد بود و حافظه داخلی نیز در هر دو مدل، ۱۲۸ گیگابایتی است. اوپو A53s 5G از دو سیم کارت و یک کارت micro SD تا ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کند که برای کاربرانی که همزمان به دو سیم کارت و افزایش فضای ذخیره سازی احتیاج دارند بسیار کاربردی خواهد بود.  

image

در پنل پشتی یک دوربین سه‌گانه وجود داد که ماژول اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو وجود دارد. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی است. اوپو A53s 5G با رابط کاربری Color OS 11.1 عرضه می‌شود که بر پایه اندروید ۱۱ طراحی شده است. انرژی این گوشی را یک باتری حجیم ۵ هزارمیلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند اما اشاره‌ای به شارژر آن و پشتیبانی از شارژ سریع نشده است. در بخش اتصالات نیز همان‌طور که از نام گوشی مشخص است از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند و وای‌فای 802.11 و بلوتوث ۵ نیز وجود دارد.

image

اپو A53s 5G در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه می‌شود. این گوشی با رم ۶ گیگابایتی با قیمت 200 دلار عرضه می‌شود و نسخه ۸ گیگابایتی آن ۲۲۵ دلار است. Flipkart هیچ تاریخی برای عرضه یا پیش فروش این گوشی هوشمند ارائه نکرده است، اما احتمالا به زودی این اتفاق خواهد افتاد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)