خانهاخبار
میان‌رده اوپو A95 5G با نمایشگر امولد و پردازنده دیمنسیتی 800U معرفی کرد

میان‌رده اوپو A95 5G با نمایشگر امولد و پردازنده دیمنسیتی 800U معرفی کرد

شرکت اوپو امروز از گوشی میان رده جدیدی به نام A95 5G رونمایی کرده است که در ادامه نگاهی به مشخصات آن می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۲/۷

گوشی اوپو A95 5G مدتی پیش اشتباها در سایت China Telecom قرار گرفت و امروز، این شرکت به صورت رسمی این گوشی هوشمند را معرفی کرد. اوپو A95 5G پردازنده و نمایشگر مشابه با اوپو رنو 5Z داشته ولی نسبت به آن گوشی تعداد ماژول‌های دوربین کمتری دارد.

image

 

نمایشگر گوشی A95 5G از نوع امولد است و با اندازه ۶.۴۳ اینچ عرضه می‌شود. رزولوشن این پنل هم Full HD+ است و از نرخ به روز‌رسانی عادی ۶۰ هرتزی برخوردار است. از نظر مشخصات سخت افزاری، اوپو A95 5G از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 800U استفاده می‌کند و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است. این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت عرضه شده و از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین‌های قرار گرفته در پشت گوشی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی قرار گرفته در این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

image

 

باتری این گوشی ظرفیت ۴۳۱۰ میلی آمپری داشته و شارژ ۳۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. پورت USB-C این گوشی در پایین دستگاه و در کنار جک ۳.۵ میلی متری هدفون قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌شود به رابط کاربری ColorOS 11.1 روی اندروید 11، پشتیبانی از Wi-Fi با استانداردهای 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث 5.1 اشاره کرد.

image

 

اوپو A95 5G در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی در سایت این شرکت برای پیش فروش قرار گرفته شده است. قیمت این گوشی با توجه به حافظه انتخابی ۱۹۹۹ یوآن (حدود ۳۱۰ دلار / ۲۵۵ یورو) یا ۲۲۹۹ یوآن (حدود ۳۵۵ دلار / ۲۹۵ یورو) خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)