خانهاخبار
مشخصات اصلی اوپو K9 پیش از معرفی لو رفت

مشخصات اصلی اوپو K9 پیش از معرفی لو رفت

مشخصات کلیدی اوپو K9 5G در یک فهرست رسمی پیش از معرفی منتشر شده است.
۱۴۰۰/۲/۷

اوپو K9 5G در تاریخ ۱۶ اردیبهشت قرار است در چین رونمایی شود. این شرکت قبلا تایید کرده است که این تلفن هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 768G بهره می‌برد و با دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ ۶۵ واتی عرضه می‌شود. اکنون اطلاعات بیشتری در مورد K9 5G بدست آمده و مشخصات آن در وب‌سایت شرکتی اوپو قابل رویت است.

اوپو K9 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی OLED خواهد بود که توسط سامسونگ ساخته شده است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و نرخ حساسیت به لمس در آن نیز ۱۸۰ هرتز است. در زیر این نمایشگر یک اسکنر اثر انگشت نسل ششمی برای احراز هویت بیومتریک نیز حضور خواهد داشت. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی نیز در یک حفره در بالا سمت چپ نمایشگر حاضر خواهد بود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند هم ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود و یک ماژول فوق عریض ۸ مگاپیسکلی و یک حسگر ماکرو یا عمق سنج آن را همراهی می‌کنند.

image

 

سوخت رسانی برای گوشی اوپو K9 5G به عهده یک باتری با حجم ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که با شارژر ۶۵ واتی می‌تواند در ۳۵ دقیقه به ۱۰۰ درصد برسد. اوپو K9 5G دارای دو گزینه رنگی است که پیکربندی ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ در دسترس مشتریان قرار دارد. در مورد قیمت گوشی اوپو هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. به هرحال به زودی این گوشی معرفی خواهد شد و از آن بیشتر اطلاعات خواهیم داشت.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)