خانهاخبار
امکان اصلاح نام کانال به یوتیوب اضافه شد

امکان اصلاح نام کانال به یوتیوب اضافه شد

ادمین کانال‌های یوتیوب ازین پس قادر خواهند بود تا به راحتی نام کانال خود را تغییر دهند.
۱۴۰۰/۲/۷

مسئولان یوتیوب به تازگی قابلیت اصلاح نام کانال را برای کاربران خود بسیار آسان کرده‌اند. به این ترتیب دیگر احتیاجی به تغییر تنظیمات اکانت گوگل نیست.

تعویض نام کانال یوتیوب تا به حال یکی از کارهای طاقت فرسا به حساب می‌آمد. برای این کار شما مجبور بودید تا وارد تنظیمات اکانت گوگل خود شده و به این ترتیب تغییرات لازم را انجام دهید. اگر از صاحبان کانال‌های یوتیوب در این زمینه سوال کنید، مطمئنا داغ دل آن‌ها تازه خواهد شد.

اما از امروز، روند تغییر نام کانال‌های یوتیوب بسیار آسان شده است و بدین منظور، نیازی به وارد شدن به قسمت تنظیمات اکانت گوگل نخواهد بود. اگر به فکر تغییر برند و موضع کانال یوتیوب خود شده‌اید، امروز وقت آن رسیده است.

البته در این زمینه یک مشکل اساسی وجود دارد. اگر اکانت شما موفق به دریافت تیک آبی شده باشد، با این تغییر تیک آبی شما حذف شده و باید مجددا روال دریافت آن را از ابتدا طی کنید.

image

 

اگر می‌خواهید در همین لحظه نام اکانت یوتیوب خود را تغییر دهید، تنها کافی است تا وارد یوتیوب استودیو شده و در قسمت Basic Info روی Customization کلیک کنید.

کاربران نسخه موبایل می‌توانند روی تصویر اکانت خود ضربه زده، سپس وارد کانال خود شده و روی Edit ضربه بزنند. به همین راحتی روند تغییر نام کانال انجام خواهد شد.

اگر کماکان قادر به انجام ویرایش نام کانال نیستید، هراسی به دل خود راه ندهید. چرا که این تغییرات روی سرورهای یوتیوب اعمال شده است و در دسترس قرار گرفتن آن برای تمامی کاربران ممکن است نیازمند کمی زمان باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)