خانهاخبار
شیائومی تا به حال بیش از یک میلیون می بند 6 فروخته است!

شیائومی تا به حال بیش از یک میلیون می بند 6 فروخته است!

دستبند هوشمند شیائومی می بند 6 که در اوایل ماه آوریل به بازار آمد، به تازگی موفق شده تا بیش از یک میلیون دستگاه فروش داشته باشد.
۱۴۰۰/۲/۶

مدیر عامل شیائومی یعنی Lei Jun، به تازگی اعلام کرده است که دستبند هوشمند شیائومی می بند 6 توانسته در این مدت بیش از یک میلیون دستگاه فروش داشته باشد. البته این ارقام بیشتر مربوط به کشور چین هستند زیرا فروش این دستبند هوشمند در تاریخ ۲ آوریل (۱۳ فروردین) در این کشور آغاز شد و عرضه جهانی آن چند هفته به طول انجامید.

image

 

با این وجود، می بند 3 توانسته بود در ۱۷ روز به این رکورد فروش دست پیدا کند و می بند 4 تنها در ۸ روز این میزان فروش داشت. محبوبیت دستبندهای هوشمند مقرون به صرفه ولی توانمند شیائومی مدتی است رو به کاهش است و این شرکت اخیرا این کاهش سود را با فروش خوب ایرفون‌های بی‌سیم خود جبران می‌کند. این گجت‌ها باعث شده‌اند تا شیائومی به مقام دوم بزرگترین فروشنده گجت‌های پوشیدنی دست یابد.

می بندها در ابتدا در سال ۲۰۱۴ عرضه شدند و نسل اول آنها بسیار ساده بود. این نسل تنها سه چراغ LED داشت و حتی دارای سنسور ضربان قلب نیز نبود؛ با این وجود شیائومی موفق شد تا بیش از ۱۰ میلیون نسخه از آن را در ۹ ماه به فروش برساند. قیمت این گجت تنها ۸۰ یوآن (حدود ۱۳ دلار) بوده که احتمالا در فروش مناسب آن بی تاثیر نبود. مدل فعلی قیمتی در حدود سه برابر نسل اول دارد.

شیائومی جعبه‌هایی تبلیغاتی از تمامی می بندهایی که تا به حال عرضه کرده را برای منتقدان تکنولوژی در کشور چین فرستاده است. این جعبه‌ها که شامل نسل اول تا ششم هستند، به خوبی بیانگر تکامل این سری در طول زمان هستند. متاسفانه این جعبه تنها برای ارسال به منتقدین ساخته شده و امکان خرید آن به صورت جداگانه وجود ندارد.

image

 

نسل اول می بند تنها دارای سه چراغ LED بود و کاربرد اصلی آن دریافت اعلان‌ها و ردیابی خواب به حساب می‌آمد؛ می بند 1S یک سنسور ضربان قلب را نیز به این محصول اضافه کرد. شیائومی در می بند 2 از یک نمایشگر اولد ۰.۴۲ اینچی رونمایی کرد که در مدل سوم اندازه آن به ۰.۷۸ اینچ افزایش یافت.

می بند 4 از نمایشگر اولد رنگی ۰.۹۵ اینچی استفاده می‌کرد و در نسل بعدی یعنی می بند 5، نمایشگر بزرگتری قرار گرفت و شارژ این دستبند نیز با استفاده یک شارژر مگنتی، بسیار آسان تر از گذشته شد. مدل فعلی نیز از نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل‌های قبل بهره برده که اندازه آن ۱.۵۶ اینچ می‌باشد.

image

 

درباره دستبند هوشمند جدید شیائومی چه نظری دارید؟ آیا به خرید آن به عنوان یک دسبتند هوشمند مقرون به صرفه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)