خانهاخبار
یکی از مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 21 FE مشخص شد

یکی از مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 21 FE مشخص شد

سامسونگ گلکسی اس 21 FE که در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد، گویا به باتری حجیم‌تری نسبت به نسخه معمولی گلکسی اس 21 مجهز شده است.
۱۴۰۰/۲/۶

محصول جدید سامسونگ با نام گلکسی اس 21 FE طبق برنامه ریزی‌ها، قرار است تا در نیمه دوم سال جاری میلادی (2021) معرفی شود. اما هم اینک اطلاعاتی در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است که در ادامه مطلب، به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.  

برای افرادی که در این موضوع اطلاعاتی ندارد، باید بگوییم که گلکسی اس 21 FE میزبان بهترین قابلیت‌ها و مشخصات خانواده اس 21، در فضایی کامپکت‌تر با قیمت مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. این بدان معناست که نرخ نوسازی بالای صفحه نمایش، دوربین سه گانه، مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار، پردازنده اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 و ویژگی‌هایی از این قبیل تماما در این محصول یافت خواهد شد. اما آخرین اطلاعاتی که در مورد گلکسی اس 21 فن ادیشن منتشر شده، مربوط به ظرفیت باتری آن است.  

image

 

بر اساس گزارش جدید که توسط وب سایت Galaxy Club منتشر شده، محصول جدید سامسونگ با نام گلکسی اس 21 FE که با شماره ساخت SM-G990B همراه خواهد بود، به یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود. این باتری در حال حاضر با شماره ساخت EB-BG990ABY با ظرفیت 4370 میلی آمپر ساعتی شناخته می‌شود، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ ظرفیت آن را 4500 میلی آمپر ساعت اعلام خواهد کرد. برای افرادی که اطلاعی در این زمینه ندارند، باید بگوییم که نسخه استاندارد گلکسی اس 21 به باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز بود.  

همچنین گلکسی اس 21 FE از نمایشگر 6.4 اینچی بهره خواهد برد که در مقایسه با برادرش، 0.2 اینچ افزایش ابعاد را به خود می‌بیند. در این زمینه شما با یک صفحه نمایش سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون آن روبرو خواهید بود. گلکسی اس 21 FE در پنج رنگ مختلف شامل خاکستری یا نقره‌ای، سبز، صورتی، بنفش و سفید در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. در بالای صفحه نمایش این محصول و در یک حفره داخل نمایشگر، یک دوربین 32 مگاپیسکلی سلفی قرار گرفته تا از نظر طراحی شبیه به دیگر اعضای خانواده اس 21 باشد. همچنین در راستای کاهش هزینه‌های تولید، محصول جدید سامسونگ با قاب پلاستیکی در پشت بدنه همراه خواهد بود.  

ویژگی‌های زیر را نیز می‌توانید از سامسونگ گلکسی اس 21 FE انتظار داشته باشید:  

  • بلندگوهای دوگانه استریو
  • امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه
  • گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

پیش بینی می‌شود که این گوشی هوشمند در نیمه دوم سال جاری و احتمالا در ماه آگوست به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

پارسا

۱۴۰۰/۲/۷
ای کاش باتری پنج هزار بذاره روش