خانهاخبار
به زودی خواهید توانست در توییتر و بابت توییت‌ها انعام بدهید!

به زودی خواهید توانست در توییتر و بابت توییت‌ها انعام بدهید!

تولید کنندگان محتوا در توییتر در آینده نزدیک، امکان دریافت انعام از فالوورهای خود خواهند داشت.
۱۴۰۰/۲/۵

طبق اعلام یکی از افشاگران شبکه اجتماعی توییتر با نام Jane Manchun Wong، مسئولان توییتر قصد دارند تا قابلیتی با نام Tip Jar را به پروفایل کاربران اضافه کنند. ویژگی دیگری با همین کاربرد احتمالا به فضای Spaces نیز اضافه می‌شود تا به مقابله مستقیم با کلاب هاوس برود. وی گزارش داده است که با ضربه زدن روی آیکون Tip Jar، تولید کنندگان محتوا می‌توانند از کاربران انعام دریافت کنند و به این ترتیب درآمدزایی از توییتر داشته باشند. این سیستم انعام دادن هم برای توییت‌ها و هم سرویس Spaces در دسترس خواهد بود.

البته مسئولان توییتر هنوز قابلیت Tip Jar را فعال نکرده‌اند و مشخص نیست تا پس از فعال شدن آن، این ویژگی برای کدام پروفایل‌ها در دسترس قرار گیرد. به نظر می‌رسد که برای بهره گیری از این قابلیت، باید به تعداد مشخصی از تعداد فالوورها دست پیدا کنید و همچنین به یاد داشته باشید که در ماه فوریه، توییتر از قابلیت Super Follows رونمایی کرد که به کاربران این شبکه اجتماعی اجازه می‌داد تا برای دسترسی به محتوای برخی اشخاص، هزینه بپردازند. البته بد نیست بدانید که کلاب هاوس در پنجم آوریل، قابلیت پرداخت مستقیم از دایرکت را در اختیار استفاده کنندگان از این اپلیکیشن قرار داده بود.

image

 

به نظر شما آیا تولید کنندگان محتوا می‌توانند موضوعات مورد نیاز کاربران را در شبکه اجتماعی توییتر مهیا کرده و از این طریق، به درآمدزایی برسند؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقاتی در آینده روی خواهد داد. اما مطمئنا اگر چنین اتفاقی روی دهد، تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بیش از پیش افزایش خواهد یافت و تولید کنندگان محتوا که تا به حال به سمت توییتر نیامده‌اند، با هدف کسب درآمد بیشتر به این نرم‌افزار نیز نقل مکان خواهند کرد.

در صورت فعال شدن این ویژگی در آینده نزدیک روی اکانت‌تان، خوشحال می‌شویم اگر تجربیات خود در مورد این سیستم را با ما در میان گذاشته و از چند و چون آن و سیستم درآمدزایی جدید توییتر ما را در جریان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)