خانهاخبار
مدارک جدیدی در مورد گلکسی زد فولد تب منتشر شد

مدارک جدیدی در مورد گلکسی زد فولد تب منتشر شد

سامسونگ در آینده نزدیک، از محصول جدید خود با نام گلکسی زد فولد تب رونمایی خواهد کرد.
۱۴۰۰/۲/۵

ظاهرا شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد تا محصولات خود در حوزه برند Z را گسترده‌تر از پیش کرده و گجت‌هایی جدید با نمایشگرهای منعطف را به چرخه تولید خود اضافه کند. گزارشی جدید حاکی از آن است که سامسونگ می‌خواهد تا محصولی جدید با نام گلکسی زد فولد تب را در سال آینده معرفی و روانه بازار کند.

وب سایت Let’s Go Digital گزارش داده است که سامسونگ در تاریخ 23 آوریل، یک علامت تجاری با عنوان Samsung Z Fold را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت رسانده است. اگرچه اطلاعات کمی در اختیار رسانه‌های خبری قرار گرفته است، اما این موضوع نشان دهنده آن است که این مورد برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند ثبت شده است.

بد نیست بدانید که سامسونگ سال گذشته، عناوین Galaxy Z و Z Flip را نیز به نام خود ثبت کرده بود که این دو مورد، تنها به گوشی‌های هوشمند مربوط می‌شود.

image

 

پیش‌تر شایعه شده بود که سامسونگ در حال کار روی محصولی است که دو اهرم چرخش داشته و به این ترتیب، نمایشگر آن روی دو خط موازی تا شده و عملکرد آن مانند تصویر بالا خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که این محصول همان گلکسی زد فولد تب خواهد بود، یا گجت دیگری با این سبک و سیاق در دست طراحی و توسعه است.

اولین تبلت سامسونگ با نمایشگر منعطف در سه ماهه اول سال 2022 در کنار خانواده گلکسی اس 22 معرفی خواهد شد. البته احتمال می‌رود که سامسونگ این دستگاه را در ماه جولای، در رویداد آنپکد پیش رو که به معرفی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 اختصاص خواهد یافت، رونمایی کند.

طبق اعلام افشاگران، گلکسی زد فولد تب از شیشه UTG با مقاومت و درجه سختی بالاتر برخوردار خواهد بود و همین موضوع، شایعات در مورد پشتیبانی این دستگاه از قلم اس پن (S Pen) را تقویت خواهد کرد. ظاهرا باید انتظار یک تبلت اندرویدی قدرتمند را داشته باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)