خانهاخبار
وب سایت توسعه آنلاین پلتفرم هارمونی او اس هواوی راه اندازی شد

وب سایت توسعه آنلاین پلتفرم هارمونی او اس هواوی راه اندازی شد

شرکت چینی هوآوی به تازگی وب سایت توسعه آنلاین پلتفرم هارمونی او اس را در دسترس افراد متقاضی قرار داده است.
۱۴۰۰/۲/۵

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که هارمونی او اس به عنوان سیستم عامل اختصاصی طراحی شده توسط هواوی به حساب می‌آید که نسخه دوم آن با نام HarmonyOS 2.0 از دسامبر سال گذشته میلادی (2020) به عنوان نسخه آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است. به تازگی مسئولان این شرکت چینی، با گسترده‌تر کردن این خدمات،‌ قصد دارند تا نسخه‌های آزمایشی را در اختیار تعداد بیشتری از توسعه دهندگان قرار دهند.

image

 

طبق آخرین اخبار، هواوی یک وب سایتی را به صورت اختصاصی برای توسعه اپلیکیشن‌های مبتنی بر پلتفرم هارمونی او اس راه اندازی کرده است تا توسعه دهندگان بتوانند عملیات کدنویسی را به آسانی درون آن انجام دهند.

فریمورک نرم‌افزاری HarmonyOS 2.0 می‌تواند ارتباط میان محصولات پشتیبانی کننده و رابط کاربری ساده این پلتفرم را به آسانی برقرار کرده و سرویس‌های مختلف درون نرم‌افزاری، از این طریق به راحتی در دسترس بوده و کارایی آن‌ها بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد.

در این وب سایت توسعه دهندگان می‌توانند دموی آنلاینی از To-Do List ها داشته و این موضوع را به راحتی تست کرده و آن را تجربه کنند. همچنین امکان یادگیری روند توسعه اپلیکیشن‌ها و پشتیبانی از چندین محصول به صورت همزمان از این طریق فراهم شده است.

image

 

همچنین توسعه دهندگان اگر بخواهند حاصل عملیات کدنویسی خود را به صورت زنده تماشا کنند، می‌‌توانند با کلیک روی گزینه Preview، نتیجه کدهای خود را روی ساعت، گوشی هوشمند یا نمایشگر تلویزیون مشاهده کنند.

در نهایت توسعه دهندگان اگر به صورت ناگهانی یک کد اشتباه را وارد کرده یا فایل اشتباهی را تصحیح کنند، می‌توانند با کلیک روی دکمه Reset در بالای صفحه، آن را به حالت پیشین بازگردانند.

در دسامبر سال گذشته میلادی و هنگام برگزاری رویداد معرفی نسخه آزمایشی هارمونی او اس 2.0، مسئولان این شرکت چینی اعلام کردند که نیازی به کد نویسی و توسعه مجدد اپلیکیشن‌ها برای محصولات مختلف وجود ندارد. ابزاری که در این پلتفرم گنجانده شده، امکان scale کردن محتوا بر اساس ابعاد صفحه نمایش را در اختیار توسعه دهندگان گذاشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)