خانهاخبار
چگونه آیفون یا آیپد خود را برای آپدیت به iOS 14.5 یا iPadOS 14.5 آماده کنیم؟

چگونه آیفون یا آیپد خود را برای آپدیت به iOS 14.5 یا iPadOS 14.5 آماده کنیم؟

در این مطلب می‌خواهیم کارهایی که برای آپدیت به iOS و iPadOS 14.5 نیاز هست را مرور کنیم.
۱۴۰۰/۲/۴

اپل در نظر دارد تا بروزرسانی iOS 14.5 و iPadOS 14.5 را سه‌شنبه آينده برای دارندگان آیفون و آیپد عرضه کند. در ادامه مطلب، کارهایی که قبل از بروزرسانی باید انجام دهید را مرور خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

image

 

طبق اخبار اعلام شده، هفته آینده شاهد ارائه آپدیت جدید سیستم عامل‌های iOS و iPadOS خواهیم بود. اگر برنامه کوپرتینویی‌ها طبق روال سابق پیش برود، دوشنبه 13 اردیبهشت باید منتظر عرضه iOS 14.5 و iPadOS 14.5 برای کاربران آیفون و آیپد باشیم. اما قبل از اقدام به آپدیت، پیشنهاد می‌کنیم کارهای زیر را انجام دهید:

اطمینان از ارائه آپدیت برای آیفون یا آیپد

احتمالا گوشی یا تبلت شما همین حالا هم روی iOS 14 قرار دارد و می‌توانید این بروزرسانی را دریافت کنید. اما اگر تا به امروز هیچ نسخه‌ای از iOS 14 را نصب نکرده‌اید، از لیست زیر ببینید آیا دستگاه شما با نسخه چهارم از iOS و iPadOS سازگار هست یا خیر.

ایجاد فضای خالی مناسب روی حافظه داخلی دستگاه

اگر روی آیفون یا آیپدتان فضای خالی مورد نیاز وجود نداشته باشد، فایل مورد نیاز آپدیت روی دستگاه‌تان دانلود نخواهد شد. این موضوع را می‌توانید از قسمت Settings> General> iPhone / iPad Storage چک کنید. پیشنهاد می‌کنیم دست کم 6 گیگابایت فضا روی حافظه داخلی دستگاه خود برای آپگرید به iOS 14.5 یا iPadOS 14.5 خالی نگه دارید.

اطمینان از شارژ باتری بیش از 50 درصد

اگر از جمله کاربران آیفون یا آیپد باشید،‌ مطمئنا می‌دانید که آپدیت‌های جدید تا زمانی که شارژ دستگاه حداقل 50 درصد نباشد، نصب نخواهند شد. اگر شارژ دستگاه کمتر از 50 درصد است، پیشنهاد می‌‌کنیم برای انجام آپدیت، آیفون یا آیپد خود را به شارژر متصل کنید و اجازه بدهید تا پایان عملیات نصب، به این حالت باقی بماند.

بکاپ گرفتن از اطلاعات دستگاه

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات یکی از اموری است که نه تنها هنگام آپدیت، بلکه به صورت دوره‌ای توسط کارشناسان توصیه شده است. این موضوع به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز مشکل در هنگام آپدیت شدن دستگاه، اطلاعات شما از بین نرفته و قادر به بازگرداندن آن‌ها باشید.

شما می‌توانید به کمک نرم افزار آیتونز، Finder در مک یا سرویس آیکلاد، از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید.

اگر تمامی این موارد را به درستی انجام داده‌اید، حالا کافی است تا پا روی پای خود قرار داده و تا دوشنبه هفته آینده منتظر بمانید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)