خانهاخبار
تست‌های رگولاتوری ایرتگ از سال 2019 آغاز شده بود

تست‌های رگولاتوری ایرتگ از سال 2019 آغاز شده بود

با توجه به اسناد FCC، اپل تست‌های خود برای دریافت گواهی رگولاتوری برای ایرتگ را از سال 2019 آغاز کرده بود.
۱۴۰۰/۲/۴

اسناد و مدارک FCC نشان دهنده این موضوع است که اپل، تست‌های خود روی محصول جدیدش با نام ایرتگ برای دریافت گواهی رگولاتوری را از سال 2019، یعنی دو سال پیش از معرفی آن آغاز کرده بود.

شایعات در مورد ردیاب جدید اپل از سال 2019 در رسانه‌های خبری مطرح شد. به عنوان مثال در ماه اوت سال 2019، کدهای نسخه آزمایشی iOS 13 نشان داد که اپل روی تکنولوژی‌های مربوط به یک ردیاب در حال کار است.

اسناد و مدارکی که به تازگی توسط FCC منتشر شده حاکی از آن است که کوپرتینویی‌ها در آن زمان، به دنبال دریافت گواهی تأیید رگولاتوری این دستگاه بوده‌اند. همچنین در این مدارک آمده است که ایرتگ در فاصله بین جولای تا نوامبر 2019، در حال گذراندن مراحل آزمایشی خود بوده است.

image

 

حال به نظر می‌رسد که چیزی نزدیک به دو سال برای افشای اسناد و مدارک در این زمینه زمان نیاز بوده است. گزارش‌های رسمی در مورد ایرتگ اپل از سپتامبر و اکتبر سال گذشته میلادی (2020) در رسانه‌های خبری مطرح شد.

کدهای نسخه آزمایشی iOS 13 حکایت از این موضوع داشت که اپل در ماه ژوئن 2019، از ردیاب خود رونمایی خواهد کرد. اما مدارک FCC نشان دهنده آن است که ایرتگ، مراحل آزمایشی طولانی و سختی را پشت سر گذاشته است.

با تمام این تفاسیر، کلیه اسناد گواه این موضوع است که محصول جدید اپل با نام ایرتگ، زودتر از ماه آوریل که به صورت رسمی معرفی شد، برای رونمایی آماده شده بوده است. تا به این لحظه، هنوز دلیل تأخیر در معرفی ایرتگ از سوی مسئولان و مقامات اپل مشخص نیست.

به نظر می‌رسد که مهندسان و طراحان اپل قصد داشته‌اند تا شبکه Find My که در سال 2019 معرفی شد را به صورت کامل و بدون ایراد راه‌اندازی کرده و پس از در دسترس قرار گرفتن آن برای توسعه دهندگان، اقدام به معرفی رسمی ایرتگ کنند.

محصول جدید اپل از روز گذشته، یعنی 23 آوریل مصادف با سوم اردیبهشت ماه برای پیش‌خرید روی وب سایت اپل قرار گرفته است. تاریخ ارسال آن نیز 30 آوریل مصادف با دهم اردیبهشت ماه اعلام شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)