خانهاخبار
استودیو بازیسازی Respawn Entertainment در حال توسعه عنوانی جدید است

استودیو بازیسازی Respawn Entertainment در حال توسعه عنوانی جدید است

استودیو بازیسازی رسپاون اینترتیمنت در سال‌های اخیر توانسته است جایگاه مناسبی در میان غول‌های این صنعت به دست بیاورد. اکنون خبرهای به گوش می‌رسد که حکایت از پروژه جدید این استودیو دارند.
۱۴۰۰/۲/۵

استودیو Respawn Entertainment در حال استخدام افراد متخصصی است تا بتواند عنوان جدید خود را توسعه دهد. بسیاری از طرفداران احتمال می‌دهند که این عنوان جدید نسخه سوم بازی Titan fall خواهد بود اما به نظر می‌رسد که تیم توسعه، عنوان جدیدی در دست ساخت دارند.

استودیو Respawn Entertainment عناوینی همچون Apex Legands و Titanfall 2 را در کارنامه خود دارد و در زمینه توسعه بازی‌های اول شخص فعالیت‌های مستمر و طولانی داشته است. طرفداران سری عناوین Titanfall مدت‌هاست که انتظار نسخه‌ای جدیدی از این سری را دارند و از زمان عرضه بازی TitanFall 2 نزدیک به ۵ سال گذشته است. استودیو Respawn Entertainment در سال‌های اخیر به لطف عنوان Apex Legands توانسته به سودهای کلانی دست یابد و این مورد انتظار طرفداران را برای معرفی نسخه جدید فرانچایز Titanfall افزایش داده است.

image

در حالی که بسیاری منتظر نسخه سوم Titan Fall هستند، گویا فعلا خبری از این بازی نخواهد بود.

برنامه‌نویسی به نام استیون کاه هاین وانگ که عضو تیم کدنویسی استودیو Respawn Entertainment است، در توییتر خود گفته: «آیا می‌خواهید در توسعه یک IP جدید همکاری کنید؟ ما تیمی برنامه نویس متشکل از ۵ نفر هستیم و به دنبال نفر ۶ می‌گردیم». وی این توییت را به همراه با یک لینک مربوط به استخدام منتشر کرد. این موضوع نشان می‌دهد که استودیو Respawn Entertainment در جستجوی یک مهندس نرم‌افزار است و قصد دارد وی را در توسعه عنوان جدید خود به کار گیرد. این موضوع نمی‌تواند خبر خوبی برای طرفداران سری Titanfall باشد زیرا نشان می‌دهد که استودیو مذکور فعلا قصدی برای ساخت نسخه بعدی ندارد.

آگهی استخدامی پست شده وانگ، مدتی بعد توسط وینسنت زامپلا، مدیر استودیو Respawn Entertainment، ریتوییت شد و او حتی در یک کامنت بالای این توییت نوشت: «آیا به دنبال یک فرصت جدید و مهیج هستید؟ پروژه نوپای Respawn بسیار هیجان‌انگیز است، هرچه سریع‌تر به ما بپیوندید». در بخش تشریح شغل که در آگهی استخدام درج شده، می‌توان اینچنین تصور کرد که استودیو Respawn به دنبال فردی است که بتواند راهکارهای جدیدی برای افزایش حس ماجراجویی در بازی‌های ویدیویی ارائه دهد. همچنین در آگهی استخدام عنوان شده کسانی که قصد همکاری دارند باید عاشق بازی کردن و ساخت بازی‌های ویدیویی باشند و درک نسبتا خوبی نسبت به آن‌ها داشته باشند.

در سوی دیگر، به نظر می‌رسد که استودیو Respawn Entertainment به دنبال افزایش نفرات تیم Apex Legands خود است و در وبسایت این استودیو در بخش مشاغل چند منصب شغلی خالی در بخش مهندسی نرم‌افزار مشاهده می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که استودیو Respawn Entertainment با وجود برنامه‌های خود برای ای‌پی جدید، کماکان قصد دارد از عنوان Apex Legands پشتیبانی کند و تا مدت‌ها برای آن آپدیت‌ و پچ‌هایی منتشر نماید. با شروع فصل نهم بازی Apex Legands و افروده شدن شخصیت Valkyrie به لیست کارکترهای قابل بازی، رشد این عنوان بتل رویال با سرعت بسیار خوبی در جریان است.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل عدم پرداخت توجه استودیو Respawn Entertainment به نسخه بعدی Titanfall  همین توسعه بازی Apex's Legands است زیرا به احتمال بسیار تیم سازنده عنوان Apex Legands وظیفه ساخت نسخه بعدی Titanfall را برعهده خواهند گرفت. استودیو مذکور فعلا بر روی بروزرسانی‌ها و نسخه موبایل بازی Apex's Legands تمرکز دارد و اگر یک بازی جدید در دست ساخت است، می‌توان این نتیجه را گرفت که طرفداران فعلا باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند و سال‌ها طول خواهد کشید تا نسخه جدید Titanfall در مرحله تولید قرار بگیرد.

بیشتر کامنت‌ها در پاسخ به توییت آگهی استخدام استودیو Respawn Entertainment نشان از ناامیدی طرفداران از ساخت عنوان Titanfall 3 داشته است. با این حال با توجه به محبوبیت بسیار بالای فرانچایز Titanfall و ظهور برخی از ویژگی‌های این بازی در Apex's Legands، استودیو Respawn Entertainment هنوز این عنوان محبوب خود را فراموش نکرده است و در آینده قطعا برنامه‌هایی برای آن خواهد داشت بخصوص اگر تعداد بازیکنان Apex Legands کاهش یابند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)