خانهاخبار
شرکت Bowers & Wilkins از هدفون‌های PI7 و PI5 خود رونمایی کرد

شرکت Bowers & Wilkins از هدفون‌های PI7 و PI5 خود رونمایی کرد

شرکت Bowers & Wilkins از هدفون‌های پریمیوم خود با صدای عالی رونمایی کرد
۱۴۰۰/۲/۴

شرکت Bowers & Wilkins از اولین هدفون‌های TWS خود با نام PI7 و PI5 رونمایی کرد. هر دو مدل از صدای با کیفیت aptX و درایورهای سفارشی بهره می‌برند و همچنین به حذف نویز فعال نیز مجهز هستند.

مدل PI7 نسخه بالارده محسوب می‌شود که از درایورهای ۹.۲ میلی‌متری برای باس و میدل و توییتر استفاده می‌کند که هرکدام تقویت کننده مخصوص خود را دارند. این درایورها از صدای ۲۴ بیتی با وضوح بالا و aptX پشتیبانی می‌کنند. همچنین هرکدام از سه میکروفون برای حذف نویز فعال هنگام گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند که البته سه میکروفون دیگر برای مکالمات استفاده می‌شود که در کل می‌توان گفت این هدفون از ۶ میکروفون بهره می‌برد.

image

 

کیس شارژ PI7 از ویژگی جالبی برخوردار است و آن وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. بنابراین می‌توان در دستگاهی که از بلوتوث بهره نمی‌برد آن را به جک هدفون وصل کرد و به صورت کاملا بی‌سیم از گوش دادن به موسیقی لذت برد. صدا با aptX و تاخیر بسیار پایین به هدفون‌ها منتقل می‌شود که باعث کاهش تاخیر و ایجاد صدای بهتر می‌شود. کیس شارژ را می‌توان از طریق بی‌سیم یا درگاه USB-C شارژ کرد. این هدفون‌ها تا ۴ ساعت می‌توانند موسیقی پخش کنند و سپس با قرار دادن آن‌ها در کیس می‌توان تا ۱۶ ساعت دیگر روی این هدفون‌ها حساب باز کرد.

image

 

مدل PI5 بعضی از ویژگی‌های نسخه بالارده را ندارد. این هدفون یک درایور تکی ۹.۲ میلی‌متری سفارشی شده دارد و همین‌طور کیس شارژ نیز فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. در مدل PI5 فقط دو میکروفون وجود دارد اما خوشبختانه حذف نیز فعال در این مدل وجود دارد. در مدل PI5 نیز صدا به صورت پایه روی  aptX قرار دارد، بنابراین نمی‌تواند کیفیت صدای مدل بزرگتر را ارائه دهد. عمر باتری نیز کمی بیشتر است و در این مدل ۴.۵ ساعت موسیقی پخش می‌کند و کیس شارژ هم تا ۱۸ ساعت می‌تواند اطمینان دهد به کاربر که در این مدل نیز از طریق درگاه USB-C و بی‌سیم، عملیات شارژ صورت می‌گیرد.  

قیمت هدفون‌های Bowers & Wilkins در مدل بالارده و  PI7 چیزی حدود ۴۰۰ دلار است و مدل پایین‌تر یعنی PI5 تقریبا نصف آن قیمت دارد و حدود ۲۵۰ دلار برای کاربر آب می‌خورد. هردو مدل در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس هستند که البته مدل PI7 با برجستگی‌های طلایی روی کیس و هدفون قابل تشخیص است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)