خانهاخبار
شیائومی از تلویزیون QLED خود با پنل ۷۵ اینچی ۱۲۰ هرتز رونمایی کرد

شیائومی از تلویزیون QLED خود با پنل ۷۵ اینچی ۱۲۰ هرتز رونمایی کرد

شرکت شیائومی جدیدترین تلویزیون پرچمدار خود را در کشور هند معرفی کرد. این تلویزیون دارای یک پنل 4K QLED بوده که از نرخ‌ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و با قیمت چشمگیری عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۲/۴

شرکت شیائومی روز گذشته و در کنار عرضه گوشی‌های می 11X خود در کشور هند، از تلویزیون QLED جدید خود نیز رونمایی کرد. این تلویزیون رده بالا از یک پنل ۷۵ اینچی با رزولوشن 4K مجهز به تکنولوژی کوانتوم دات استفاده می‌کند که از نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز و Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند. این شرکت برای دوستداران صدا، بلندگو‌های شش‌تایی ۳۰ واتی در این تلویزیون قرار داده است و پشتیبانی از eARC هم جهت استفاده از ساند بار وجود دارد.

image

 

مشخصات سخت افزاری این تلویزیون شامل پردازنده چهار هسته‌ای آرم کورتکس A55 و پردازنده گرافیکی مالی G52 MP2 بوده و این تلویزیون ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز خواهد داشت.

از نظر نرم افزاری، تلویزیون می QLED TV از لانچر PatchWall که بر مبنای اندروید تی وی 10 است استفاده کرده و دارای کروم کست داخلی و یک میکروفون دور برد برای فرمان‌های دستیار گوگل نیز هست. این میکروفون درون تلویزیون قرار گرفته و نیازی نیست که با ریموت کنترل خود صحبت کنید! به گفته شیائومی پشتیبانی از دستیار هوشمند آمازون، یعنی الکسا نیز به زودی به آن اضافه می‌شود.

تلویزیون QLED شیائومی دارای ۳ پورت HDMI 2.1، ۲ پورت USB، یک پورت اترنت و یک خروجی صدای اپتیکال و ۳.۵ میلی متری است. این تلویزیون از فناوری‌های بی سیم بلوتوث 5.0 و Wi-Fi نیز پشتیبانی می‌کند.

image

 

تلویزیون شیائومی می QLED TV در تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) در کشور هند با قیمت ۱۱۹،۹۹۹ روپیه (حدود ۱۵۹۹ دلار) عرضه خواهد شد که بسیار گران تر از تلویزیون QLED قبلی این شرکت است. البته آن تلویزیون حدود ۲۰ اینچ کوچک‌تر از این مدل بود!

درباره این تلویزیون گران قیمت شیائومی چه فکر می‌کنید؟ آیا در این بازه قیمتی به خرید آن فکر می‌کنید یا گزینه‌های شناخته شده‌تری را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)