خانهاخبار
چینش جدید دوربین‌ها در عکس لو رفته از پروتوتایپ آیفون 13 مینی تایید شد

چینش جدید دوربین‌ها در عکس لو رفته از پروتوتایپ آیفون 13 مینی تایید شد

به تازگی عکسی از یکی از مدل‌های اولیه آیفون 13 مینی منتشر شده است که شایعات پیشین درباره قرار گرفتن دو دوربین این گوشی به صورت مورب را تایید می‌کند.
۱۴۰۰/۲/۳

در هفته گذشته، رندرهایی از آیفون 13 مینی منتشر شدند که خبر از تغییراتی ظاهری در بخش دوربین داده و در آنها دو لنز گوشی به صورت مورب قرار گرفته بودند. حالا عکسی از یک مدل اولیه این گوشی انتشار یافته که طراحی مشابهی دارد و صحت رندرهای پیشین را تایید می‌کند.

image

 

البته این تنها یک مدل اولیه بوده و اپل ماه‌ها با تولید انبوه سری آیفون‌های 13 فاصله دارد؛ بنابراین ممکن است این طراحی همچنان شاهد تغییراتی باشد. اگر کوپرتینویی‌ها تصمیم به استفاده از همین طراحی دوربین را داشته باشند، احتمالا آن را در آیفون 13 معمولی نیز خواهیم دید.

این تغییرات در جایگیری لنز‌های آیفون 13 معمولی در رندر‌های منتشر شده توسط xleaks7 و Pigtou که در هفته گذشته انتشار یافته بودند نیز دیده می‌شد. دو مدل پرو اما تغییری نکرده‌اند زیرا باید مانند گذشته سه دوربین را در مربع قرار گرفته در پشت خود جا دهند. کانال یوتوب Everything Apple Pro درباره طراحی آیفون 13 مینی و آیفون 13 پرو مکس ویدیویی ساخته است و حتی مدل سه بعدی از آنها را پرینت کرده بود که ضخیم‌تر شدن ماژول دوربین در مدل پرو مکس و چینش مورب دوربین در 13 مینی را نشان می‌داد.

به هر صورت، این تغییرات ظاهری ممکن است برای جا دادن سنسور بزرگتری در این گوشی‌ها باشد؛ مخصوصا اینکه گویا بیرون‌زدگی دوربین در این گوشی‌ها نیز بیشتر می‌شود. شما درباره این چینش قرارگیری دوربین‌ها در آیفون 13 مینی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)